eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSzkolenia dla przysz³ych kadr CUS



Og³oszenie z dnia 2023-04-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Szkolenia dla przysz³ych kadr CUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 40

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wzp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia dla przysz³ych kadr CUS

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54cdd9d0-de75-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00196163

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00003595/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.35 Dzia³anie z zakresu popularyzacji CUS – Szkolenia wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Rady Ministrów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Spo³eczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w ramach dzia³ania 2.5 Skuteczna pomoc spo³eczna w ramach projektu Kooperacja – efektywna i skuteczna (nr: POWR.02.05.00-00-0207/17-00)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.wzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) poczta elektroniczna: zamowienia.publiczne@wzp.pl;
2) Platforma do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpna pod adresem: https://zamowienia.wzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji elektronicznej, Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512kb/s;
2) zaktualizowana przegl±darka internetowa (zalecane przegl±darki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera);
3) oprogramowanie Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, tak¿e oprogramowanie Java JDK Oracle);
4) aplikacja Szafir;
5) rozszerzenie Szafir WebModule dla danej przegl±darki internetowej;
6) kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis (profil) zaufany lub podpis osobisty (e-dowód) (dopuszczalne formaty podpisów: PAdES lub XAdES);
7) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx, .zip, .zipx, .rar, 7z (zalecany .pdf);
8) maksymalna wielko¶æ pojedynczego pliku: 100MB;
9) w zakresie dotycz±cym szyfrowania oraz czasu przekazania i odbioru danych Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê za pomoc± Platformy oferta jest widoczna w systemie jako zaszyfrowana, a mo¿liwo¶æ jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwa jest po up³ywie terminu sk³adania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêta do dokumentu elektronicznego data oraz dok³adny czas.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Zachodniopomorskie, ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 40, 70-421 Szczecin;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: abi@wzp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora (Województwo Zachodniopomorskie); organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.18.2023.DP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleñ dla przysz³ych kadr Centrum Us³ug Spo³ecznych (CUS) zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szkoleñ dla pracowników centrum us³ug spo³ecznych (Dz.U. 2020 poz. 664) wraz z zapewnieniem dostêpu do platformy online, kadry dydaktycznej i materia³ów szkoleniowych dla uczestników, obs³uga administracyjna.
Szkolenie rozumiane jest jako trzy odrêbne bloki szkoleñ (Modu³ów). Zakres tematyczny szkolenia obligatoryjnie musi obj±æ nastêpuj±ce zagadnienia:
1) Modu³ I - zarz±dzania i organizacji us³ug spo³ecznych;
2) Modu³ II - opracowywania i realizacji indywidualnych planów spo³ecznych;
3) Modu³ III - organizacji spo³eczno¶ci lokalnej.

Szkolenia realizowane w formule online. Wykonawca zapewnia dostêp do platformy online w celu przeprowadzenia szkoleñ.
Wykonawca zapewni rejestracjê/nagranie szkolenia online na potrzeby monitoringu, kontroli i audytu. Na nagraniu widoczny powinien byæ trener. Je¿eli trener nie wyrazi zgody na nagranie, szkolenie nie mo¿e siê odbyæ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Us³ugi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ rozszerzenia przedmiotu umowy o którym mowa w ust. 1 w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o zorganizowanie kolejnego szkolenia sk³adaj±cego siê z trzech Modu³ów (I, II, III). Skorzystanie z prawa opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiaj±cego i uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od jego potrzeb. Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego w zwi±zku z nieskorzystaniem przez Zamawiaj±cego z prawa opcji.
Szczegó³owe zapisy dotycz±ce warunków skorzystania z Prawa Opcji przez Zamawiaj±cego zosta³y zawarte we Wzorze Umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji termin koñcowy realizacji zamówienia nie mo¿e przekroczyæ 30 pa¼dziernika 2023 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert. Kryteria oceny ofert zosta³y opisane w Rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie kadry dydaktycznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ kadr± dydaktyczn± posiadaj±c± uprawnienia do prowadzenia zajêæ zgodnie z wymogami zawartymi w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szkoleñ dla pracowników centrum us³ug spo³ecznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 664) tj.:
4.1) co najmniej 2 osobami do prowadzenia szkolenia z zakresu zarz±dzania i organizacji us³ug spo³ecznych, z których ka¿da posiada:
a) tytu³ zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, polityka spo³eczna, politologia, politologia i nauki spo³eczne, socjologia, organizacja i zarz±dzanie lub zarz±dzanie oraz
b) do¶wiadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajêæ zwi±zanych z realizacj± kszta³cenia lub szkolenia w zakresie zarz±dzania i realizacji us³ug spo³ecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu us³ug spo³ecznych przez centrum us³ug spo³ecznych, albo udokumentowane co najmniej piêcioletnie do¶wiadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiotach wykonuj±cych te us³ugi
4.2) co najmniej 2 osobami do prowadzenia szkolenia z zakresu opracowywania i realizacji indywidualnych planów us³ug spo³ecznych, z których ka¿da posiada:
a) tytu³ zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, polityka spo³eczna, politologia, politologia i nauki spo³eczne lub socjologia oraz
b) do¶wiadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajêæ zwi±zanych z realizacj± kszta³cenia lub szkolenia w zakresie organizacji us³ug spo³ecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu us³ug spo³ecznych przez centrum us³ug spo³ecznych, albo co najmniej piêcioletnie do¶wiadczenie na stanowisku kierowniczym lub stanowisku koordynuj±cym w podmiotach wykonuj±cych te us³ugi
4.3) co najmniej 2 osobami do prowadzenia szkolenia z zakresu organizacji spo³eczno¶ci lokalnej, z których ka¿da posiada:
a) tytu³ zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, polityka spo³eczna, politologia, politologia i nauki spo³eczne lub socjologia oraz
b) do¶wiadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajêæ zwi±zanych z realizacj± kszta³cenia lub szkolenia w zakresie organizacji spo³eczno¶ci lokalnej, pracy ¶rodowiskowej lub animacji spo³eczno¶ci lokalnej, albo co najmniej piêcioletnie do¶wiadczenie na stanowisku kierowniczym lub stanowisku koordynuj±cym w podmiocie realizuj±cym organizacjê spo³eczno¶ci lokalnej, pracê ¶rodowiskow± lub animacjê spo³eczno¶ci lokalnej.

UWAGA:
- Osoby wykazywane na potrzeby spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu musz± byæ tymi samymi osobami co osoby wykazywane na potrzeby kryterium oceny ofert.
- Zamawiaj±cy wymaga by osoby wskazane przez Wykonawcê z imienia i nazwiska bra³y udzia³ w realizacji zamówienia.
- Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji w zespole osób kierowanych do realizacji zamówienia, o ile tylko spe³nione zostan± ³±cznie wszystkie postawione dla poszczególnych osób wymagania.
- Wykonawca przedstawi informacjê o do¶wiadczeniu osób na Za³±czniku 8 do SWZ – Wykaz osób (dokument sk³adany wraz z ofert±).

Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ;

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2 Rozdzia³u X SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5 Rozdzia³u X SWZ, zastêpuje je siê w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednie o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ (dokument wymagany na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP);

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) w zakresie braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.) Wykonawca sk³ada O¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ (sk³adany wraz z ofert±, tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby je¿eli dotyczy);
2) Potencja³ kadrowy – o którym mowa w Rozdziale IX SWZ, podlegaj±cy ocenie wed³ug kryteriów okre¶lonych w Rozdziale XIX pkt 2 ppkt 2 SWZ, zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ (na potrzeby kryterium oceny ofert – je¿eli dotyczy)
3) zobowi±zanie oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w Rozdziale XI pkt 5 ppkt 1 i 2 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 5 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 5 SWZ (je¿eli dotyczy).
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y zawarte w Rozdziale XII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.wzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji, Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty uzyska³y najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert, wskazanych w Rozdziale XIX SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. W postêpowaniu maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 129) w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywo³anej ustawy. Wykonawcy sk³adaj± w tym zakresie stosowne o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Stosownie do art. 95 ustawy PZP Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonuj±cych czynno¶ci administracyjno - biurowe w zwi±zku z realizacj± us³ugi przez Wykonawcê.
3. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sposobu weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnieñ Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem, a tak¿e sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ.
4. Termin realizacji zamówienia: 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ do 30 pa¼dziernika 2023 r.
5. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1- 6 ustawy PZP.
6. Na realizacjê zamówienia podstawowego Zamawiaj±cy przeznacza 152.100,00 z³ brutto.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.