Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159004/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Przechlewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przechlewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Człuchowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przechlewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7480291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Przechlewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3f1cdd-cf91-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045649/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Przechlewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155694,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zakup i dostawa płyt drogowych ażurowych o wymiarach 100 x 75 x 12,5 cm z betonuklasy nie mniejszej niż C25/30 - ilość ogółem 1.680 szt.
• Przechlewo – 1.300,00 szt.
• Sołectwo Przechlewo – 100 szt.
• Sołectwo Przechlewko – 100 szt.
• Sołectwo Łubianka – 80 szt.
• Sołectwo Nowa Wieś – 100 szt.
Płyty winny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 lub równoważną. Płyty winny być krzyżowo zbrojone stalą wg PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak lub równoważnych w strefie dolnej i górnej o grubości prętów minimum 6 mm (Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, gdzie jedna z siatek będzie się składała z prętów o gr. 8 oraz 6 mm, druga z siatek z prętów zbrojeniowych o grubości 6 oraz 4,5 mm). Grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm. Odporność na ścieranie poniżej 18 000/5 000 (mm3/mm2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności nie mniejszy niż F 150; Wytrzymałość na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C25/30; nasiąkliwość poniżej 5%. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ± 5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość ± 3 mm. Do dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą. Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku . Wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na dostarczone materiały na okres min. 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 121968,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zakup i dostawa piasku frakcji 0/2 mm - ilość ogółem 730 t.• Przechlewo – 550,00 t
• Sołectwo Przechlewo – 43 t
• Sołectwo Przechlewko – 43 t
• Sołectwo Łubianka – 34 t
• Sołectwo Nowa Wieś – 60 szt
Dostawa piasku będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku . Wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 33726,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109519,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126050,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109519,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych Inż. Kazimierz Ginter Zakład Pracy Chronionej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550000901
7.3.3) Ulica: Kolejowa 4
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109519,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19304,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34928,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19304,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa ŻWIREK Krzysztof Stanisławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431026132
7.3.4) Miejscowość: Zielona Huta 36
7.3.5) Kod pocztowy: 89-607
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF STANISŁAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF STANISŁAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19304,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.