Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304101/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00318867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi czyszczenia kanałów wentylacyjnych central wentylacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL DZIECIĘCY IM. J. BRUDZIŃSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000898946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Karola Chodkiewicza 44
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-667
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523262104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-pub@wsd.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsd.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.wsd.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi czyszczenia kanałów wentylacyjnych central wentylacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07d41cc-57f2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304101/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi czyszczenia kanałów wentylacyjnych central wentylacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w zał.nr 2 przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Eksport Import Krzysztof Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741006330
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki nr 9
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE EKSPORT IMPORT KRZYSZTOF NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE EKSPORT IMPORT KRZYSZTOF NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych na terenie osiedla Łęgnowo Wieś w Bydgoszczy oraz badań wstępnych jakości gleby i ziemi na działce ew. nr 3/8, obręb 0227 w Bydgoszczy
- Dostawa gaśnic
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- 41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- ZP.U.LW.22.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 8
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.