Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110443/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia drzew i krzewów w ramach zadania Zielone place zabaw – rozbudowa placu zabaw przy ul. Kanonierów – B.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia drzew i krzewów w ramach zadania Zielone place zabaw – rozbudowa placu zabaw przy ul. Kanonierów – B.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902725f2-b43e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Nasadzenia drzew i krzewów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2023.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48729,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów według planu nasadzeń tj. 12 drzew; 557 krzewów);
2) roboty przy nasadzeniach:
a) ściągnięcie części murawy,
b) przygotowanie podłoża na głębokość 20 cm/uzupełnienie kompostem,
c) założenie plastikowych obrzeży ogrodowych typu Eko-bord lub równoważnych 58 mm,
d) nasadzenie drzew,
e) nasadzenia krzewów,
f) wyłożenie powierzchni pod krzewami agrowłókniną,
g) ściółkowanie korą - 8 cm;
3) dwuletnią pielęgnację/utrzymanie nasadzeń, w tym:
a) usuwanie chwastów 2 razy w miesiącu,
b) nawożenie,
c) podlewanie,
d) cięcia pielęgnacyjne i formujące,
e) wymianę roślin, które się nie przyjęły,
f) usuwanie obumarłych części roślin,
g) opryski, odtwarzanie i uzupełnianie korą powierzchni nasadzeń. Uzupełnianie kory, raz w miesiącu w okresie od 1 marca – do 31 października.
Usługa obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie prac ujętych w planie nasadzeń. Obszar obejmuje teren placu zabaw przy ul. Kanonierów w Koźlu zgodnie z planem nasadzeń (załącznik nr 1 do PPU). Wszelkie prace należy wykonać zgodnie planem nasadzeń w oparciu o „Podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle” z dnia 30.01.2023r. dostarczonym przez Zamawiającego oraz pod jego bezpośrednim nadzorem.
W przypadku, gdy ww. dokumentacja nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania usługi lub wykonania określonego elementu, mającego wpływ na realizację przedmiotu umowy, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z Zamawiającym.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych rozwiązań o parametrach niewpływających na pogorszenie jakości, bez wpływu na cenę zadania, pod warunkiem wyrażenia jego pisemnej zgody.
2. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:
1) sporządzenie i przekazanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni kalendarzowych przed zgłoszeniem zakończenia prac ogrodniczych, szczegółowego harmonogramu pielęgnacji obejmującego swym zakresem wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 pkt 3;
2) utrzymywanie i pielęgnację nasadzeń zieleni w okresie 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru częściowego umowy dot. wykonania prac ogrodniczych określonych w ust. 1 pkt 2;
3) w okresie 1 marca – 15 października prowadzenie prac związanych z przycinką i pielęgnacją pnącz i krzewów;
4) organizacja, zagospodarowanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
5) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu terenu prac przed ich rozpoczęciem oraz po dokonaniu nasadzeń. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania terenu prac;
6) remonty i naprawę na własny koszt zniszczonej, podczas wykonywania przedmiotu umowy, nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu pod nadzorem przedstawiciela zamawiającego;
7) po wykonaniu prac nasadzeniowych uporządkowanie i wyrównania terenu; wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady Wykonawca zagospodaruje na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, wykonawca dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego zadania;
8) zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i zagospodarowanie ich zgodnie z ustawą o odpadach;
9) poniesienie wszelkiej odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia w drzewostanie powstałe podczas prowadzonych prac – Wykonawca zobowiązany wówczas będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt, pod nadzorem Inspektora do spraw zieleni;
10) zapewnienie materiałów, roślin, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.
3. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: SWZ, plan nasadzeń, tabela nr 1, podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-koźle z 30.01.2023r. oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63871,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63871,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63871,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASJ HORTUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392011963
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 9
7.3.4) Miejscowość: Rudy
7.3.5) Kod pocztowy: 47-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63871,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1433 O relacji Ortowice - Stara Kuźnia odcinek od km 0+990 do km 2+102,7
- Wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku poradni, na poradnię chemioterapii dziennej wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami Szpitala [...]
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu"
- Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 2 i 4 (etap 4), oś. Śródmieście w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
- Usługi utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki
- Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.