eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawa w formie leasingu operacyjnego zamiatarki ulicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa w formie leasingu operacyjnego zamiatarki ulicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182025620

1.5.8.) Numer faksu: 182025621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c8be975-cb83-11ec-aa46-6a814e8de928

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymywanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego zamiatarki ulicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c8be975-cb83-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3-ZP/2022 - Zamiatarka

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 850000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu wolnobieżnego, nowej* zamiatarki kompaktowej przeznaczonej do zamiatania ulic, działającej w systemie mechaniczno – podciśnieniowym.
*Uwaga! Pod pojęciem „nowej zamiatarki” Zamawiający rozumie zamiatarkę wyprodukowaną w 2022 roku, która nie będzie miała przepracowanych więcej niż 15 motogodzin, wymóg ten dotyczy każdego
z liczników zamonitowanych w dostarczanej zamiatarce.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ udostępniona na stronie internetowej
1.3. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1800 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

34144431-8 - Zamiatarki zasysające

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej: „Zamawiający”) na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: „Ustawa PZP”) zawiadamia o unieważnieniu postępowania na „Dostawę w formie leasingu operacyjnego zamiatarki ulicznej” na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

UZASADNIENIE [faktyczne i prawne]
W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 03 czerwca 2022 roku do godziny 09:00, wpłynęła jedna oferta, w której zaproponowano następującą całkowitą wartość leasingu brutto: 1 363 697,11 zł (słownie: jeden milion trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt siedem zł 11/100). Zaoferowana przez Wykonawcę cena przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 1 045 500,00 zł brutto (słownie: jeden milion czterdzieści pięć tysięcy pięćset złotych i 00/100). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że:
1. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 1 045 500,00 PLN brutto.
2. Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
a. Lider: Europejski Fundusz Leasingowy SA, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław, pozostali Wykonawcy: HEWEA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, Byków, 55-095 Mirków, cena 1 363 697,11 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.