Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196499/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia
i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Z Szkół im. M. Rataja w Reszlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzeniai wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Z Szkół im. M. Rataja w Reszlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac0877a-3b01-4d22-973f-2527cb82462d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028280/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zes.Szkół im. M. Rataja w Reszlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowy nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym CUW.PK.343.9.2025, pn. Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu podzielonym na dwie części, do II części – komora suszarnicza aerodynamiczna, do dnia złożenia ofert, tj. 21.03.2025r. nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o art. 305 pkt 2 ustawy Pzp podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania zgodnie z art. 305 pkt 2 Pzp tj. postępowanie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia stanowi: Zakup i dostawa komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu.
2. Szczegółowe informacje dotyczące w szczególności rozliczenia zamówienia zawierają projektowane postanowieniach umowy – zał. nr 3 do Zaproszenia, natomiast zakres będący przedmiotem zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do Zaproszenia
3. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
42991400-3 – suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury
4. Urządzenie musi być w całości fabrycznie nowe.
5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Czas reakcji serwisu, szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamówienie obejmuje dostarczenie, wniesienie, instalację, montaż wyposażenia oraz uruchomienie wraz z przeprowadzeniem instruktażu/szkolenia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski lub UE, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2023, nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, wolny od wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w SWZ.
8. Dostawa powinna zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, również - niewyłączone i ograniczone czasowo licencje sporządzone w języku polskim na dostarczone oprogramowanie-zgodnie z OPZ, listę numerów seryjnych i numerów produktu dostawy, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji (w siedzibie Zamawiającego). Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów. (...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991400-3 - Suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 8) ustawy Prawo zamówień publicznych„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”;
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin negocjacji na dzień 07.04.2025 r. na godz. 12:00. Do upływu wyznaczonego terminu negocjacji Wykonawca przesłał Oświadczenie wykonawcy z art. 125 ust. 1 oraz dwukrotnie formularz asortymentowy, w którym należało podać producenta, model oraz wartości parametrów oferowanego urządzenia. W formularzu asortymentowym część wskazanych przez Wykonawcę parametrów nie była zgodna z wymaganiami Zamawiającego. W związku z trudnościami wynikającymi, z właściwego wypełnienia formularza asortymentowego oraz upływem terminu na przeprowadzenie negocjacji Zamawiający zaproponował Wykonawcy podjęcie ich w kolejnym dniu tj. 08.04.2025 r. o godz. 12:00. Przed upływem nowego terminu negocjacji Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie zamierza brać udziału w negocjacjach. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ zgodnie z Pzp negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.