Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122673/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych nr 101798B i nr 101762B w miejscowości Udryn, gmina Jeleniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875638551
1.5.8.) Numer faksu: 875638563
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gmina.jeleniewo/public/postepowanie?postepowanie=430950451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych nr 101798B i nr 101762B w miejscowości Udryn, gmina Jeleniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43d088e2-bc0d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525537/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych nr 101798B i nr 101762B w miejscowości Udryn, gmina Jeleniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PFE.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2601626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych nr 101798B i 101762B w miejscowości Udryn, gmina Jeleniewo”.
2.Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych nr 101798B i nr 101762B o długości łącznej 1627,00 mb (w tym droga gminna nr 101762B o długości około 542 mb, droga gminna nr 101798B o długości około 1085 mb) w miejscowości Udryn, gmina Jeleniewo. Zakresem inwestycyjnym objęto przebudowę dróg gminnych stanowiących połączenie komunikacyjne od drogi powiatowej nr 1135B do drogi powiatowej nr 1138B. Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych będzie w formule zaprojektuj i wybuduj. Pierwszym etapem będzie wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami. Następnie będzie rzeczowe wykonanie inwestycji na podstawie uzyskanych pozwoleń. Inwestycja polega na wykonaniu robót przygotowawczych (usunięcie krzaków, drzew, karczy pni drzew, kamieni), robót ziemnych (wykopy i nasypy) związanych z uformowaniem korpusu drogi. Wykonanie nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej o grubości łącznej do 10 cm o szerokości podstawowej jezdni 3,5 m z poszerzeniami na łukach i mijankami do szerokości 5,0 m oraz poboczami obustronnymi o szerokości min. 0,75 m z kruszywa naturalnego. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 1138B w niezbędnym zakresie. Nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z mieszanki o uziarnieniu 0/31,5 mm z kruszywa C50/30, stabilizowana mechanicznie. Przebudowa i budowa przepustów drogowych pod drogą i zjazdami oraz zapewnienie odwodnienia jezdni poprzez wykonanie rowów przydrożnych wraz z humusowaniem skarp. Wykonanie zjazdów na tereny przyległe do drogi gminnej. Budowa niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. budowa kanału technologicznego, zabezpieczenie rurami osłonowymi sieci technicznych, oraz wykonanie elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe. Inwestycja zostanie także oznakowana znakami informacyjno-promocyjnymi informującymi o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi programu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.Prace projektowe wraz z uzyskaniem decyzji ZRID/pozwolenia/zgłoszenia na budowę.
3.2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu:
- Jezdnia drogi gminnej nr 101762B długości około 542 m o szerokości podstawowej - 5,00 m o nawierzchni bitumicznej, ew. poszerzenia na łukach, na odcinku około 50 m od skrzyżowania z DG 101798B zmiana szerokości nawierzchni bitumicznej do 3,50 m.
- Jezdnia drogi gminnej nr 101798B długości około 1085 m o szerokości podstawowej - 3,50 m z poszerzeniem do 5,00 m w miejscu mijanek (co najmniej 2 mijanki, w tym w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 101762B. Obie mijanki na długości ponad 25 m zgodnie z koncepcją), poszerzenie na łukach.
- Na długości dróg gminnych obustronne pobocza z kruszywa C50/30 szer. 0,75cm.
- Zjazdy na posesje o nawierzchni bitumicznej w granicach pasa drogowego, a na pozostałe działki rolne na szerokość pobocza (strona prawa lub lewa).
- Przebudowa skrzyżowania typu „T” z drogą powiatową nr 1138B (w niezbędnym zakresie);
- Odwodnienie powierzchniowe do rowów drogowych odwadniających, na skarpy i pobocza; przebudowa i budowa przepustów pod drogą i zjazdami.
- Zabezpieczenie infrastruktury technicznej (sieci energetyczne, sieci telekomunikacyjne) rurami osłonowymi dwudzielnymi w obrębie pasa drogowego lub jej przebudowa zgodnie z warunkami uzyskanymi od gestorów sieci o ile będzie kolidowało z zamierzeniem inwestycyjnym.
- Wykonanie kanału technologicznego w ciągu drogi gminnej nr 101762B.
- Wykonanie elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe i inne wymagane elementy wg projektu stałej organizacji ruchu.
Konstrukcja drogi dla obciążenia ruchem KR – 1.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ.
5. Wykonawca (Projektant) jest zobowiązany do analizy prawidłowości rozwiązań projektowych określonych w PFU.
6. Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy i warunki techniczno-budowlane oraz być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 t.j. ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1169).
7. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. Ilekroć w niniejszej SWZ, PFU przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8.Dokumentacja techniczna winna uwzględniać zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiot zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu”.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
10.Wykonawca ma również w zakresie realizacji inwestycji dostarczyć i zamontować 2 tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót i po ich zakończeniu zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
11.Inwestycja współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Polski Ład”.
12.Zgodnie z zasadami dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w szczegółowych zasadach i trybie dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych stanowiącymi załącznik do Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.), Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/7264/PolskiLad z dnia 14 czerwca 2022 r. Wykonawca zapewnia finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego SWZ.
13. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2569910,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3981612,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2569910,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UAB "PARAMA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: LT651088314
7.3.3) Ulica: Gardino 60
7.3.4) Miejscowość: Alytus
7.3.7.) Kraj: Litwa
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, przepusty, kanał technologiczny, podbudowy, roboty wykończeniowe.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2569910,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JELENIEWO
więcej: przetargi JELENIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.