eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszKino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury im. Stanisława Ostoi-Kotkowskiego w Przasnyszu

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Przasnyszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297523220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mdkprzasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkprzasnysz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-502c3a3e-2118-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047771/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.mdkprzasnysz.pl/dom-kultury/zamowienia-publiczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): [ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH]:

Miejski Dom Kultury im. Stanisława Ostoi - Kotkowskiego z siedzibą przy ul. 3 Maja 16 w Przasnyszu, 06-300 Przasnysz (w dalszej części jako: MDK).

[CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH]:

Państwa dane przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO i w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych.

[CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE]:

Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący nienaruszalność. Jeżeli jednak okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator jako zamawiający będzie przechowywał protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

[KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH]:
Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty publiczne upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych,
b) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie MDK,
c) podmioty świadczące usługi pocztowe na zlecenie MDK,
d) radcowie prawni oraz inne podmioty świadczące usługi prawne i działające na zlecenie MDK.

[PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA]:
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).

[INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA]:
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa. Konsekwencją nieujawnienia danych będzie brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup projektora cyfrowego dla Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego w Przasnyszu wraz z dostawą, wniesieniem, a także wsparciem technicznym i przeszkoleniem obsługi. W związku z planowaną przebudową Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego, w tym remontem sali kinowej, przeszkolenie personelu oraz wsparcie techniczne przy montażu będzie miało miejsce w terminie późniejszym, na wniosek Zamawiającego.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa poniższych elementów:

1) ,,Projektor kinowy, rozdzielczość 4K, jasność 12.000 lumenów, 3xDLP, źródło światła laserowe RGB – 1 szt.
- cyfrowy projektor kinowy do projekcji 2D,
- pełna zgodność ze standardem DCI,
- typ układu tworzącego obraz DLP – 3 x DMD 0,98
- rozdzielczość rzeczywista 4K (4096 x 2160 pixeli),
- jasność min. 12.000 lumenów,
- kontrast obrazu min. 2.300:1,
- wyposażony w źródło światła typu RGB – 3 niezależne źródła światła
dla każdej z barw podstawowych,
- projektor musi zapewniać zgodność z przestrzenią kolorystyczną
P3 = 100 %, REC2020 ≥ 98 %,
- żywotność źródła światła nie mniej niż 40.000 h,
- modułowa konstrukcja projektora umożliwiająca szybki serwis,
- układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu,
- filtry powietrza wielokrotnego użycia, obsługa materiału filmowego HFR,
- poziom hałasu generowanego przez projektor i układ zasilania nie więcej niż 50 dB
(ważona A),
- konsumpcja energii elektrycznej na poziomie nie większym niż 1.4 kW (3W w standby),
- wyposażony w serwer kinowy odpowiedni dla projekcji filmów 2D/3D,
- odtwarzanie treści w rozdzielczości 2K oraz 4K, w tym 4K@60fps,
- odtwarzany system kompresji MPEG-2 (4:2:0 oraz 4:2:2 do 60 fps),
- odtwarzany system kompresji JPEG2000 w rozdzielczości 2K z częstotliwością do 120 fps, w rozdzielczości 2K 3D z częstotliwością do 60 fps dla każdego oka,
- możliwy osiągalny bitrate dla JPEG 2000 powyżej 600 Mbps,
- wyjście dźwięku w standardzie AES/EBU,
- złącza wejściowe dla sygnału z urządzeń źródłowych treści alternatywnych (2x HDMI 2.0a) Złącza GPIO,
- pamięć zbudowana w oparciu o RAID5, ilość pamięci netto min. 1,8 TB,
- złącza komunikacyjne Ethernet, USB 2.0, USB 3.0,
- zarządzanie z poziomu interfejsu Web.
2) Obiektyw - 1 szt.
- obiektyw projekcyjny, wysokokontrastowy, odpowiedni dla kinowego projektora cyfrowego
- zmotoryzowany, umożliwiający wyświetlenie obrazu w dwóch formatach kinowych (FLAT/SCOPE),
- ogniskowa odpowiednia dla warunków projekcyjnych obliczonych w projekcie,
3) Układ do projekcji 3D – 1 szt.
- moduł polaryzacyjny pasywnego systemu 3D,
- odpowiedni dla współpracy z dostarczanym projektorem pracującym w technologii DLP,
- samoczynne włączanie przy zmianie 2D/3D
- przystosowany do wyświetlania obrazu 3D w technologii HFR, w tym 2K 3D prędkość 60 fps dla każdego oka,
- kompatybilny z dostarczanymi okularami 3D.

UWAGA: Dostarczany sprzęt powinien być kompatybilny z dostępnymi na rynku systemami dźwiękowymi, procesorami dźwięku i ekranami elektrycznymi przeznaczonymi do wyświetlania projekcji kinowych. Oferta powinna także obejmować szkolenie obsługi, a także wsparcie techniczne przy podłączeniu. Z uwagi na planowaną przebudowę Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego w Przasnyszu, szkolenie i wsparcie techniczne odbędzie się w okresie późniejszym. Transport przedmiotu zamówienia powinien być wliczony w cenę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

38600000-1 - Przyrządy optyczne

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium:

Cena – 60%
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów (60 punktów), każdej następnej, przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów, wg wzoru:

Cena minimalna
C = -------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty badanej

Okres gwarancji – 25 %
Oferta o najdłuższym okresie gwarancyjnym otrzyma maksymalną liczbę punktów (25 punktów),

Zamawiający przyzna punkty za powyższe kryterium wg poniższej zasady:
Minimalny okres gwarancji to 12 m-cy.

Za wydłużenie okresu gwarancji punkty będą przyznawane w następujący sposób:
12 m-cy i więcej – 0 pkt.
18 m-cy i więcej – 5 pkt.
24 m-ce i więcej – 10 pkt.
36 m-cy i więcej – 25 pkt.

Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji niż wymagane 12 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy).
Do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.

Czas reakcji na usterki – 15 %
Oferta o najszybszym czasie reakcji Wykonawcy na wykryte usterki techniczne przedmiotu umowy otrzyma max liczbę punktów (15 punktów).

Zamawiający przyzna punkty za powyższe kryterium wg poniższej zasady:
Opcja nr 1. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) do 5 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) do 24 godzin – 15 pkt.
Opcja nr 2. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) pow. 5 godzin do 12 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) pow. 24 godzin do 48 godzin – 5 pkt.
Opcja nr 3. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) pow. 12 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) pow. 48 godzin – 0 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa powyżej.
Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty (P) wg wzoru:

P= C+G+R

P – łączna ocena
C - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Cena.
G - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Okres gwarancji.
R - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Czas reakcji na usterki.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

Jeżeli na podstawie art. 248 ust. 2,3 Ustawy PZP nie można dokonać wyboru oferty w przypadku gdy otrzymały taka samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wzywa Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, która nie może być wyższa niż zaoferowana w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty. Oferta o najwyższej liczbie punktów, będącą sumą punktów w poszczególnych kryteriach, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usterki

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej części warunki udziału w postępowaniu, wynikające z art. 112 ust. 2 Ustawy PZP dotyczące:

Posiadania zdolności technicznej i zawodowej:
1. Zamawiający wymaga wykazu dostaw (co najmniej jedna) o wartości min. 200.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane bądź są wykonywane z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje) bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. W przypadku braku możliwości uzyskania takich potwierdzeń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, składa on oświadczenie. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę świadczoną w ramach jednej umowy. Dostawy powinny mieć charakter tożsamy lub pokrewny z przedmiotem zamówienia i odnosić się do urządzeń związanych z funkcjonowaniem kin cyfrowych.

2. Zamawiający wymaga oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.4. Wykonawca o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych środków dowodowych, tj.

1) wykazu dostaw (co najmniej jedna) o wartości min. 200.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane bądź są wykonywane z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje) bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane W przypadku braku możliwości uzyskania takich potwierdzeń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, składa on oświadczenie. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę świadczoną w ramach jednej umowy.

2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub Kadry kierowniczej Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika (załączyć pełnomocnictwo) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Zamawiający żąda od Wykonawcy kopii umowy regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z przepisami PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.