eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont i docieplenie dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i docieplenie dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JULIANA TUWIMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970452700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 22

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 387 54 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3nsol@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3nsol.edupage.org/a/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i docieplenie dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825d93b3-114c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017290/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i ociepleniem dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Nowej Soli.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175459/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.0002.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i docieplenie dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli. Budynek szkoły jest obiektem wolnostojącym dwukondygnacyjnym. Obiekt przykryty w całości stropodachem płaskim na różnych wysokościach, pokrycie z papy termozgrzewalnej. Powierzchnia dachu ok. 2300,00 m2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: rozebranie pokrycia dachowego z papy ok. 2300 m2, rozbiórkę obróbek blacharskich ok. 142 m2 i okapów ok. 290 m, demontaż na czas remontu wentylatorów, przewodów odpowietrzających kanalizację, masztów, anten oraz kabli prowadzonych po dachu; sprawdzenie i przygotowanie podłoża, uzupełnienie warstwy wyrównawczej, czyszczenie, malowanie stalowych wywietrzaków dachowych, gruntowanie podłoża, montaż paroizolacji, pokrycie dachu wełną mineralną o gr. 20 cm i dwoma warstwami papy ok. 2300 m2, wymianie rur spustowych ok. 176 m, rynien ok. 274 m, wykonanie obróbek blacharskich ok. 378 m2, wymienienie instalacji odgromowej ok. 698 m z podłączeniem jej do istniejących złączy kontrolnych i uziemiania ziemnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w wyznaczonym przez zamawiającego terminie składania ofert, to jest do dnia 24 września 2021 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.