Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127950/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych „Stawy Walczewskiego” oraz Kompleksie boisk „Orlik 2012” należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY GRODZISK MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: OSiR Grodzisk Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012862413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grodzisksport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: grodzisksport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c436629b-6b46-427c-9e4e-edbd3e79d07f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport, rekreacja, edukacja, kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych „Stawy Walczewskiego” oraz Kompleksie boisk „Orlik 2012” należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c436629b-6b46-427c-9e4e-edbd3e79d07f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony na Terenach sportowo-rekreacyjnych "Stawy Walczewskiego" należacych do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAiO.251.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych „Stawy Walczewskiego” w Grodzisku Mazowieckim obejmującego dz. ew. nr 14/3, 14/4, 14/7, 14/9, 15/2, 16, 17, 32, 33, 35/4, 47/1, 47/3 w obrębie 0061 oraz działek 1/9, 1/10, 1/11, 1/14, 2/1, 4/4, 4/5 w obrębie 0068 miasta Grodzisk Mazowiecki. Ochrona bezpośrednia w pełnym zakresie oraz całodobowy monitoring obiektu.
Teren objęty zamówieniem wraz z infrastrukturą chronione będą od dnia 14 kwietnia 2025 r. od godz. 12:00 do dnia 15 września 2025 r. do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje zapotrzebowania na patrol pieszy i monitoring całodobowy. Teren objęty zamówieniem oraz obiekty w nim występujące objęte będą całodobowym monitoringiem oraz ochroną patroli pieszych.
4.1. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności zapewnienie ochrony w/w obiektu, we wszystkie dni tygodnia całodobowo z wykorzystaniem jednozmianowego czasu pracy.
4.2. Ochrona fizyczna oraz wizyjna obiektu od 30 kwietnia 2025 r. od godz. 12:00 do 29 września 2025 r. do godz. 12:00 — zapotrzebowanie: 1 osoba na chronionym obiekcie całodobowo.
4.3. Ochrona doraźna (grupa interwencyjna) całodobowo we wszystkie dni tygodnia.
4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby personelu ochrony na terenie obiektu. Niniejsza zmiana wymaga sporządzenie aneksu do umowy.
4.5. Dopuszcza się inną organizację ochrony fizycznej na wniosek Zamawiającego zgłoszony z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79713000-5 - Usługi strażnicze
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monster Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343588479
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-14 do 2025-09-15INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Staszica na odcinku od ul. Dalekiej do ul. Sportowej w Grodzisku Maz. oraz Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach"
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.