eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykWykonanie nowej posadzki sportowej w hali sportowej w Przytyku



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nowej posadzki sportowej w hali sportowej w Przytyku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachęta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przytyk@przytyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przytyk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nowej posadzki sportowej w hali sportowej w Przytyku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a536213-c7af-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025062/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie nowej posadzki sportowej w hali sportowej w Przytyku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228534,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej posadzki sportowej w hali sportowej w Przytyku, zlokalizowanych na parterze budynku Publicznej Szkole Podstawowej w Przytyku dz. nr 41/5 oraz 44/15.
Istniejąca posadzka w hali sportowej obecnie jest wykonana jako punktowo elastyczna - sportowa na legarach. Obecny stan podłoża wskazuje na znaczne zużycie oraz uszkodzenia mechaniczne spowodowane zapadnięciem się betonem posadzki spowodowane najprawdopodobniej zapadnięciem się betonu podkładowego oraz konstrukcji podbudowy z płyt OSB ułożonych na legarach. W wyniku zapadnięcia się oraz zużycia podbudowy posadzka( w środku powierzchni) zapadła się, a warstwa z wykładziny sportowej została przerwana. W pozostałej części widoczne są ślady odkształcenia nawierzchni sportowej przeobrażające się w pęknięcia na skutek użytkowania na łączeniu płyt oraz nawierzchni i wykonania jej w tej samej technologii, z uwzględnieniem poprawki na wykonanie mocniejszego stabilniejszego rusztu.
W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace:
- rozbiórka starej posadzki – ok. 750 m2
- skucie uszkodzonego podłoża betonowego i jego uzupełnienie – ok. 2,0 m3
- Izolacja folią i wykonanie podkładu wylewanego z miksokreta gr 7 co – ok. 725 m2
- Montaż – klejenie wykładziny sportowej gr 9,4 mm
- Montaż listew cokołowych – 95 mb
- Montaż listwy osłaniającej rodzaje posadzek ok. 37,0 m
- Montaż stojaka na rowery 10 stanowiskowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303731,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363613,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303731,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FACIT"Usługi Budowlano-Remontowe Zofia Hebda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991341354

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 171

7.3.4) Miejscowość: Wieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303731,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.