Og³oszenie z dnia 2023-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00216674/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00229625/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00236001/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00315728/01 - Wynik z dnia 2023-07-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 36 72 022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14e8bc4a-e529-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00196677
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00074647/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5) Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6) Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie
elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
7) Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9) Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
10) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania niewymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
Pozosta³e inf. z uwagi na brak miejsca dostêpne w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec; dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: ochronadanych@zlocieniec.pl ;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± programu funkcjonalno-u¿ytkowego, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3a do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi za wady obiektu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn.: „Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± programu funkcjonalno-u¿ytkowego, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia oraz opisem zakresu obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego stanowi±cego za³±cznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±cznikach nr 3a do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) i 3b do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy drugiej czê¶ci zamówienia).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej dla pierwszej czê¶ci zamówienia zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy posiadali zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³.2. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy dysponowali, co najmniej jedn± osob±, która bêdzie skierowana przez wykonawcê do:
1) dla pierwszej czê¶ci zamówienia:
a) projektowania (bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta bran¿y sanitarnej), posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ - posiadaj±c± do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej jednego projektu budowlanego dotycz±cego budowy lub przebudowy lub rozbudowy (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
b) kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ - posiadaj±c± do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy w zakresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
1) dla drugiej czê¶ci zamówienia:
a) posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ upowa¿niaj±ce do wykonywania nadzoru inwestorskiego - posiadaj±c± do¶wiadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych jako inspektor nadzoru lub kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy w zakresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
b) posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ upowa¿niaj±ce do wykonywania nadzoru inwestorskiego.
2. W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej dla pierwszej czê¶ci zamówienia zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej):
1) co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
lub
co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o ³±cznej d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
2) wykona³ co najmniej jedn± dokumentacjê projektow± budowy lub przebudowy lub rozbudowy sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej o ³±cznej d³ugo¶ci co najmniej 4 km wraz z co najmniej jedn± przepompowni± ¶cieków,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
3. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi postêpowaniu publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. dla pierwszej czê¶ci zamówienia i drugiej czê¶ci zamówienia:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. dla pierwszej czê¶ci zamówienia:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
2) wykazu robót budowlanych i us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium:- dla pierwszej czê¶ci zamówienia – w wysoko¶ci 50 000,00 z³.
- dla drugiej czê¶ci zamówienia – w wysoko¶ci 700,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego PKO BP SA Oddzia³ w Z³ocieñcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – Budowa wodoci±gu oraz kanalizacji sanitarnej z miejscowo¶ci Cieszyno do Siecina – …….. czê¶æ zamówienia”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zakresie pierwszej czê¶ci zamówienia:1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê terminu wykonania przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi jedna z okoliczno¶ci:
1) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu Umowy, ;
2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
3) konieczno¶æ wykonania dodatkowych robót budowlanych, których realizacja bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania przedmiotu Umowy;
4) wyst±pienie kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji;
5) wyst±pienie opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
6) wyst±pienie opó¼nieñ lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz sytuacje te nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ przy do³o¿eniu przez niego najwy¿szej staranno¶ci
dzia³ania, w³a¶ciwej dla profesjonalisty;
7) wyst±pienie braku mo¿liwo¶ci wykonania robót budowlanych z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
8) wyst±pienie dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy, przy czym za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³anie przyrody, takie jak np.: huragan, trzêsienie ziemi, powód¼, oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyj±tkiem strajków Wykonawcy), dzia³ania legislacyjne w³adz powoduj±ce niemo¿no¶æ wykonania umowy;
9) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³anie nie jest konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
10) niemo¿no¶ci wykonania robót budowlanych z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê;
11) wyst±pienie innych opó¼nieñ lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê.
W zakresie drugiej czê¶ci zamówienia:
1. zmiana postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty (w czê¶ci dotycz±cej przedmiotu Umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli zajdzie którykolwiek z ni¿ej wymienionych warunków:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej czê¶ci, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy, skutkuj±cymi konieczno¶ci± przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadkach okre¶lonych w za³. nr 3b do SWZ:
2) zmiana uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji Umowy, spowodowanych dzia³aniem osób trzecich;
3) zmiana na skutek zaistnienia obiektywnych, niezale¿nych od Stron przeszkód w realizacji Umowy;
4) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, ¿e nowe osoby wskazane przez Wykonawcê posiadaj± kwalifikacje, które by³y wymagane w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na wybór Wykonawcy,
5) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
6) zmiana w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy.
Ponadto mo¿liwe s± zmiany okre¶lone w art. 455 ustawy Pzp.
Warunki wprowadzenia zmian oraz inne zmiany Umowy okre¶lone zosta³y w Za³. nr 3a i3b do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-18 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 15:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.INNE PRZETARGI Z Z£OCIEÑCA
- "¦wiadczenie us³ug zw. z zimowym utrzymaniem czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie od¶nie¿ania i zwalczania go³oledzi na terenie gm. Z³ocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych dla dzieci w wieku od ukoñczonego 20 tygodnia do 3 roku ¿ycia w ¯³obku w Z³ocieñcu."
wiêcej: przetargi w Z³ocieñcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.