Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114374/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku komunalnego w Piecach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku komunalnego w Piecach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e004add4-b64e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000624/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa budynku komunalnego w Piecach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114374/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne przy realizacji zadania pn.: „Budowa budynku komunalnego w Piecach”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w:
a) projekcie budowlanym wraz z projektami branżowymi dla przedsięwzięcia w zakresie „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego”,
b) przedmiarach i obmiarach,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
d) niniejszej specyfikacji.
3. Ogólny zakres zamówienia dotyczy:
1) Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego:
a) rozbiórka budynku wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów,
b) przygotowanie placu budowy i terenu robót.
2) Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną:
a) wykonanie muru oporowego wraz z wykończeniem cegłą pochodzącą z rozbiórki istniejącego budynku,
b) wykonanie ław i stóp fundamentowych oraz ścian fundamentowych,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych fundamentów,
d) budowa ścian zewnętrznych, słupów, belek, nadproży,
e) budowa stropów i wieńców zbrojonych,
f) budowa ścian działowych,
g) montaż konstrukcji dachu,
h) wykonanie pokrycia dachowego wraz z podbitką i orynnowaniem,
i) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
j) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej podłóg,
k) kompletne wyposażenie obiektu w instalacje techniczne z uwzględnieniem ewentualnych zmian: wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z instalacją pomp ciepła, wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej,
l) wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego,
m) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego oraz instalacji elektrycznych wewnętrznych: instalacji oświetleniowej (z uwzględnieniem wymagań poszczególnych pomieszczeń, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtyczkowych 1 i 3 fazowych, instalacji ochrony od porażeń prądem elektrycznym,
n) wykonanie instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych,
o) wykonanie tynków wewnętrznych,
p) wykonanie posadzek,
q) wykonanie okładzin z płytek ceramicznych i terrakoty,
r) nakładanie gładzi gipsowej,
s) malowanie ścian,
t) montaż osprzętu elektrycznego,
u) biały montaż,
v) docieplenie ścian zewnętrznych,
w) wykonanie elewacji zewnętrznych,
x) roboty zewnętrzne – wykonanie nawierzchni utwardzonych: drogi, parkingu, chodników i opaski wokół budynku oraz zjazdu z drogi gminnej,
y) utylizacja i zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami prawa,
z) wyposażenie nowobudowanego budynku w niezbędne wyposażenie techniczne, w tym m. in. grzejniki, oprawy oświetleniowe, biały montaż, itp. z uwzględnieniem minimalnych wymagań określonych ustawą z dnia 8 grudnia 2006 roku o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń (Dz. U. z 2022 r., poz. 377):
wannę lub kabinę natryskową – w łazience,
umywalkę – w łazience,
miskę ustępową – w łazience lub wydzielonym ustępie,
zlewozmywak,
czteropaleniskową kuchenkę gazową lub na inne paliwo, lub równoważną użytkowo kuchenkę elektryczną,
aa) wyposażenie nowobudowanego budynku w niezbędne elementy ochrony przeciwpożarowej (np. gaśnice) oraz oznakowanie,
bb) przeprowadzenie badań i sprawdzeń wszystkich instalacji, w tym instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej oraz atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty stosowanie,
cc) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania – wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem budowlanym, warunkami technicznymi, prawem ochrony środowiska, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji, wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia.
5. Po zakończeniu prac budowlanych do obowiązków Wykonawcy należy uporządkowanie terenu robót z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji.
6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu realizacji robót budowlanych, który powinien zostać doręczony najpóźniej w dniu podpisania umowy.
7. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną wykonanych robót budowlanych.
8. UWAGA! Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262520-2 - Roboty murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2095999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2373633,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2095999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Polbud s.c. G. Piątek, P. Szachta
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polbud s.c. G. Piątek, P. Szachta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-226-77-48
7.3.3) Ulica: Białachowska
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, konstrukcja i poszycie dachu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLBUD G. PIĄTEK, P. SZACHTA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
POLBUD G. PIĄTEK, P. SZACHTA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2095999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI KALISKA
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa drogi leśnej nr 102 w leśnictwie Luboszewy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.