eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HalinówRemont dwóch odcinków dróg na terenie Gm. Halinów: dr gm nr 221445W - ul. Bema w Halinowie oraz dr gm nr 221431W - ul. Leśnej w Hipolitowie - wydatki poza projektem - Modernizacja infrastruk drogowej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch odcinków dróg na terenie Gm. Halinów: dr gm nr 221445W – ul. Bema w Halinowie oraz dr gm nr 221431W – ul. Leśnej w Hipolitowie - wydatki poza projektem - Modernizacja infrastruk drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.5.2.) Miejscowość: Halinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59849b74-15d2-4068-afbc-ba8993e34e54

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch odcinków dróg na terenie Gm. Halinów: dr gm nr 221445W – ul. Bema w Halinowie oraz dr gm nr 221431W – ul. Leśnej w Hipolitowie - wydatki poza projektem - Modernizacja infrastruk drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59849b74-15d2-4068-afbc-ba8993e34e54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018077/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa dróg gminnych - realizowana w ramach zadania budżetowego „Modernizacja dróg gminnych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dokumentach zamówienia przewidział możliwość powtórzenia podobnych robót budowlanych do wykonanych w podstawowym postępowaniu, zakres zamówienia jest zgody z zakresem zamówienia podstawowego oraz wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.28.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.09.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261205,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie robot opisanych w pierwotnej umowie Nr 450.2023 z dn. 15.12.2023 r. Powtórzenie zamówienia podstawowego na podstawie Umowy Nr 450.2023 z dnia 15.12.2023 r. zawartej z Przedsiębiorstwem Drogowym BRUKER S.C. Julian Malarecki, Bartłomiej Malarecki w zakresie robót obejmujących roboty rozbiórkowe istniejących jezdni z mieszanek minieralo-asfaltowych oraz chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej, regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego, ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralo – asfaltowej – AC16W grubości 5 cm i AC11S grubości 4 cm dla kategorii ruchu KR-1-2, ułożenie nowej nawierzchni chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej oraz ustawienie nowych oporników i krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, wymianę słupków blokujących typu U, wymianę wyeksploatowanych rusztów wpustów drogowych oraz włazów studni na warunkach określonych we wniosku o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321282,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321282,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321282,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BRUKER s.c. Julian Malarecki, Bartłomiej Malarecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130004706

7.3.3) Ulica: Idzikowskiego 49

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321282,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.