eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Torzym"Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Torzym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Torzym

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@torzym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b3b6359-7abf-47d8-bbf7-2b8138f4948e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061219/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/torzym.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/torzym
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formulrza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy z siedzibą w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym, telefon: 68 34 13 012; adres e-mail iod@torzym.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.II.271.8.2025
pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego bez negocjacji;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), dalej „ustawa Pzp”;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzia-łem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre-ślonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na rozbudowie o dwa reaktory wraz z niezbędną infrastrukturą w postaci obiektów budowlanych, przebudowie istniejącego reaktora na zbiornik zagęszczania i stabilizacji osadu, budowie obiektu socjalnobiurowego – oczyszczalni ścieków w miejscowości Boczów – Etap nr I ciąg technologiczny nr I do zrealizowania przedmiotu zamówienia pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie”. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia zamierza wykonać część robót (etap I) określonych w załączonym projekcie. Zamówienie dotyczy budowy jednego z dwóch reaktorów wraz z robotami towarzyszącymi, określonymi poniżej.
2) Przedmiotem inwestycji jest wykonanie następujących obiektów budowlanych:
• Pompownia ścieków surowych – obiekt nr 1
• Budynek techniczny – obiekt nr 2
• Reaktor biologiczny I – obiekt nr 3A
• Punkt zlewny – obiekt nr 4A
• Punkt zlewny taca najazdowa – obiekt nr 4B
• Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych – obiekt nr 5A
• Zbiornik uśredniający osadów dowożonych, adaptacja istniejącego obiektu – obiekt nr 5B
• Zbiornik osadu, zagęszczacz – obiekt nr 6A
• Zbiornik osadu, adaptacja istniejącego obiektu – obiekt nr 6B
• Budynek gospodarki osadowej – obiekt nr 7
• Fundament pod silos na wapno – obiekt nr 7A
• Wiata na agregat prądotwórczy – obiekt nr 8
• Wylot ścieków oczyszczonych – obiekt nr 11 (istniejący)
• Budynek socjalno-biurowy – obiekt nr 12
• Budynek mechanicznego oczyszczania – obiekt nr 13
• Wiata na osad – obiekt nr 14
• Komory rozprężne – obiekty Kr1, Kr2
• Studnia pomiarowa ścieków oczyszczonych – obiekt Spo
• Studnia wody technologicznej – obiekt SWT
• Studnie zasuw nożowych – obiekty SZ1, SZ2
• Mur oporowy – obiekt MR-1
• Komora zasuw – obiekt KZ1
• Schody terenowe – SCH1, SCH2
• Fundament schodów – FS3, FS4, FS5
3) W ramach planowanej inwestycji planuje się także częściową likwidację niektórych instalacji, które kolidują z projektowanym zamierzeniem budowlanym oraz budowa nowych cięgów technologicznych. Inwestycja przewiduje również:
• Rozbiórkę poletek osadowych
• Rozbiórkę obiektu socjalnego celem wybudowania obiektu socjalno-biurowego
• Likwidację dwóch stawów biologicznych w miejscu posadowienia Reaktora 3A oraz 3B
• Przebudowę układu drogowego
• Budowę kanalizacji deszczowej odwadniającej drogi wraz z separatorem substancji ropopochodnych oraz pompownią wód deszczowych
4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy itp.) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt Architektoniczno-Budowlany
2) Projekt Zagospodarowania Terenu
3) Projekty techniczne,
4) SST,
5) wzór umowy
Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest obowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 5.000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych).
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wartości wskazane w lit. a) nie sumują się tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że spełnia warunki wskazane w lit. a) samodzielnie. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako Podwykonawca.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia i złożenia następujących kryteriów i środków dowodowych:
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach jednego zamówienia polegającą (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków z zastosowaniem technologii osadu czynnego o minimalnej liczbie 5 000 RLM w ramach której zostały wykonane roboty
konstrukcyjno-budowlane, elektryczne w tym AKPiA, technologiczne o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł. brutto (dziesięć milionów zł 00/100) - wszystkie wymagania spełnione musza być łącznie w ramach jednego zamówienia.
2. Wykaz osób, które czynnie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobligowany jest podać zakres wykonanych prac oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami a w szczególności:
• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do właściwej Izby
Samorządu Zawodowego, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robot.
• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa, przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, która kierowała robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie przynajmniej jednej oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej Qśrd=600 m3/d oraz o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów zł),
• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót drogowych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnobudowlanych,
która kierowała robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej Qśrd = 600 m3/d obejmującej roboty konstrukcyjno-budowalne, elektryczne w tym AKPiA i technologiczne o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów zł).
• Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika rozruchu (główny technolog), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadająca co najmniej 3-
letnie doświadczenie na stanowisku kierownika rozruchu (główny technolog), która prowadziła rozruch co najmniej 2 oczyszczalni ścieków pracujących w oparciu o reaktory biologiczne z zainstalowanymi wewnątrz centralnie trzema lub więcej pionowymi osadnikami wtórnymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z Wykonawców, odrębnie.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli umocowanie osoby podpisującej nie wynika z dokumentów rejestrowych);
3) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).
5) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.