Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210095/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00313418/01 - Wynik z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014–20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007571
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178755260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsboguchwala.naszops.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014–20
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e285263f-2106-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa VIII: Integracja Społeczna; działanie 8.9 Poprawa do-stępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej – ZIT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://mopsboguchwala.ires.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://mopsboguchwala.ires.pl/; https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą
elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (mops@boguchwala.pl,
a.herda@mops.boguchwala.pl) na zasadach określonych poniżej.
1.2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Anna Herda –
wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: poniedziałek – piątek 9.00-15.00: tel.
a.herda@mops.boguchwala.pl
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie
miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
„Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.
1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich
postępowań” w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z
zakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1], dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: Przeprowadzenie zajęć w Centrum Rozwoju Społecznego w Boguchwale dla uczestników projektu pn.: „Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin z Gminy Boguchwała” dofinan-sowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Ope-racyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa VIII: Integra-cja Społeczna; działanie 8.9 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej – ZIT jest Zamawiający, tj. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Boguchwale z siedzibą
przy ul. Plac Rynek 2, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Boguchwale – dalej Administrator lub MOPS.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących
Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-ny
Danych Osobowych za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążą-cych na
MOPSie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez MOPS trybie
postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z
późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2021
roku, poz. 1129 z późn. zm.] – dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MOPS przetwarzają dane
osobowe dla których Administratorem jest MOPS.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wy-maganym
przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udzia-łem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre-ślonych danych
wynikają z ustawy PZP;
7. W przypadku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stoso-wania
wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobo-wych wyłącza
możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następują-ce
uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz punkt wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/MOPS/PWD/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów kulinarnych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych oraz zajęć edukacyjno-profilaktycznych w zakresie problemu alkoholowego w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie korepetycji dla dzieci z zakresu przedmiotów ścisłych oraz języka angielskiego w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów w zakresie gimnastyki korekcyjnej w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów taneczne w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwa-le
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów plastyczno - kreatywnych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć z psychokorekcyjnych z dziećmi agresywnymi z rodzin z problemami alkoholowymi i dotkniętych przemocą z elementami sztuk walki w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów z robotyki w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć kreatywnych z kulturą w okresie ferii oraz wakacji w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów szachowych w Centrum Rozwoju Społecznego dla Rodzin w Boguchwale
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajęć/warsztatów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:posiada potencjał osobowy, tj. w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada odpowiednie kwalifikacje tj. dyplom, certyfikat, za-świadczenie lub świadectwo pozwalające na prowadzenie zajęć oraz odpowiednie do-świadczenie.
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:
1) w części 1:
instruktor zajęć kulinarnych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe - gastronomiczne lub średnie gastronomiczne.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłku na stanowisku kucharz lub pokrewnym oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulinarne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów
2) w części 2:
instruktor zajęć wychowawczych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe - psychologia.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów związanych z rozwiązywaniem problemów wychowawczych i/lub rozwiązywaniem problemów alkoholowych wśród rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, które mają trudności z pełnieniem podstawowych funkcji opiekuńczo – wychowawczych względem swoich dzieci oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulinarne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów;
3) w części 3:
instruktor zajęć logopedycznych:
wykształcenie: wyższe kierunkowe – medyczne ze specjalizacją z logopedii.
Doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w pracy jako specjalista ds. logopedii oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia logopedyczne dla dzieci w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
4) w części 4:
korepetytor:
wykształcenie: wyższe kierunkowe z przedmiotów ścisłych – matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia oraz z języka angielskiego lub wyższe pedagogiczne lub ukończoną specjalizację z zakresu terapii zajęciowej.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w nauczyciel przedmiotów ścisłych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, korepetycje w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch usługodawców.
5) w części 5:
instruktor gimnastyki korekcyjnej
wykształcenie: minimum licencjat z zakresu wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną lub posiada dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia instruktora/trenera sportu.
doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia ogólnoruchowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
6) w części 6:
instruktor tańca
wykształcenie: dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora tańca
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych lub kursów tańca oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia szachowe w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
7) w części 7:
instruktor zajęć plastycznych
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub wyższe plastyczne ze specjalizacją z terapii zajęciowej lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do prowadzenia zajęć plastycznych.
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć plastycznych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia plastyczne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
8) w części 8:
trener sportów walki
wykształcenie: minimum licencjat z zakresu wychowania lub posiada dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia instruktora/trenera sportu w zakresie sztuk walki (judo, karate, itd.).
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktora spor-tu/trenera w zakresie sztuk walki oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia sportowe z elementami sztuk walki dla dzieci w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów
9) w części 9:
instruktor zajęć z robotyki
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu robotyki
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia z robotyki w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
10) w części 10:
animator/animatorka
wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub dyplom (zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument) potwierdzający uprawnienia animatora kultury
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych lub w pracy jako animator kultury oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia kulturalne w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
11) w części 11:
instruktor zajęć szachowych
doświadczenie: min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szachowych lub zajęć pokrewnych oraz przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu otwarcia ofert, zajęcia szachowe w wymiarze minimum 50 godzin dla maksymalnie dwóch podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal UZP - Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wy-cofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mi-niPortaIu. Funkcjonalność dozaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Zakup koparki kołowej
- Wybór operatora zarządzającego nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Boguchwała - Centrum Wsparcia Przedsiębiorczości oraz Centrum Rozwoju Społecznego
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.