Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087556/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00099052/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzenia budynku Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich oraz budowa placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 17 w Piekarach Śląskich przy ulicy Piotra Skargi 55.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 17 w Piekarach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 55
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp17@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mp17piekary.szkolnybip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14999a4e-a83f-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana ogrodzenia budynku Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich oraz budowa placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 17 w Piekarach Śląskich przy ulicy Piotra Skargi 55.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14999a4e-a83f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061956/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa urządzeń na plac zabaw wraz z montażem
1.1.1 Ogrodzenie placu zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/MP17/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267203,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zostaną wykonane następujące roboty:- roboty obejmują rozbiórkę całość ogrodzenia wraz z bramą dwuskrzydłową otwieraną ręcznie ogółem około 320 mb ogrodzenia o wysokości minimum 1,40 m,
- roboty prowadzone po trasie istniejącego ogrodzenia,
- złomowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia z muru pełnego oraz przęseł stalowych zamocowanych na słupkach murowanych osadzonych w gruncie, osadzonych częściowo z cokołem betonowym,
- rozbiórka muru z cegły wraz z fundamentem w osi muru oporowego,
- złomowa rozbiórka jednej bram stalowej dwu- skrzydłowej,
- złomowa rozbiórka elementów ogrodzenia – stalowych paneli w ilości 70 sztuk przęseł w wymiarze 190x70 cm . Złom zostanie przekazany Zamawiającemu i odwieziony we wskazane miejsce na koszt Wykonawcy,
- rozbiórka części nadziemnej i podziemnej cokołu betonowego z wyłamaniem fundamentów słupków ogrodzeniowych i słupów bramy z furtką z wywozem z placu budowy i utylizacją,
- dokonanie robót pomiarowych z wytyczeniem osi ogrodzenia, miejsc ustawień słupków ogrodzeniowych przelotowych i narożnych, bramy, furtki i innych elementów ogrodzenia,
- dokonanie pomiarów wysokościowych terenu i ustalenie miejsc zmiany wysokości ogrodzenia,
- wykonanie wykopów fundamentów słupków ogrodzenia, bramy wjazdowej i furtki oraz zasypka, z zagęszczeniem gruntu, miejsc po wyłamanych słupkach nie wykorzystywanych do ustawiania nowych,
- ustawienie słupków ogrodzenia w linii prostej, wypoziomowanie i pionowanie, zabetonowanie, montaż elementów ogrodzenia,
- ustawienie, pionowanie i wypoziomowanie słupków bramy i furtki oraz zabetonowanie fundamentów, montaż i regulacja skrzydeł bramy wjazdowej i furtki,
- wykonanie cokołu (podmurówki) prefabrykowanego, wysokość prefabrykatu minimum 20 cm,
- montaż paneli ogrodzeniowych do słupków na obejmy z złączkami nierozbieralnymi,
- montaż elementów przęsłowych,
- montaż bram dwuskrzydłowych - 2 sztuki (klamki, zamek z kompletem kluczy, zamknięcie jednego skrzydła ryglem),
- montaż furtek - 3 sztuki (klamki, zamek z kompletem kluczy, zamknięcie jednego skrzydła ryglem)
- wykonanie wszystkich niezbędnych, koniecznych ze względów technicznych, do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem wymiany ogrodzenia zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji montażu, zaleceń Producenta i wymogami
Zamawiającego,
- uzupełnienie gruntem terenu wzdłuż linii ogrodzenia po wykonaniu całości robót związanych z wymianą ogrodzenia, z ewentualnym dowozem brakującego gruntu, dowozem i uzupełnieniem ziemi żyznej, wyrównaniem, nawożeniem i obsianiem trawą, teren przylegający do ogrodzenia należy uzupełnić co najmniej do 5,00 cm powyżej poziomu podstawy ogrodzenia,
- splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,
- przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 7 oraz załączniki nr 9, 11, 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1178861,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie placu zabaw zawierającego następujące urządzenia zabawowe:•ławki – 2 szt.
•kosze na śmieci – 2 szt.
•urządzenia zabawowe – 5 szt.
Urządzenia zabawowe muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające ich dopuszczenie do użytku na placach zabaw zgodne z aktualnymi normami .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 oraz załączniki nr 10, 12, 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39224340-3 - Kosze
19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
4.5.5.) Wartość części: 149317 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117190,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117190,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRYHO Krzysztof Kotalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451756306
7.3.3) Ulica: Ustronna 10
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-943
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU "Kryho" Krzysztof Kotalczyk
jakie przetargi wygrała firma
FHU "Kryho" Krzysztof Kotalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117190,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Dostawa sprzętu IT składająca się z 2 części: Część 1 - Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Część 2 - Dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.