Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fefb6e4-b594-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018441/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa ul. Olszankowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Jana Pawła I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę jezdni, chodników, zjazdów,
2) budowę dróg rowerowych i pieszo-rowerowych i oświetlenia
3. Zakres robót budowlanych:
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe
2) budowa doświetlenia przejść dla pieszych i rowerzystów
3) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu
4) budowa drogi pieszo-rowerowej
5) budowa drogi rowerowej
6) przebudowa drogi gminnej ulicy Olszankowej
7) rozbudowa skrzyżowania ul. Olszankowej z ul. Jana Pawła I
8) budowę zjazdów indywidualnych do posesji
9) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej
10) humusowanie i obsianie poboczy trawą
11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
4. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załączniki do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową branży drogowej
2) dokumentacją projektową branży elektroenergetycznej
3) przedmiarami robót
4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
5) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu
6) Księgą Wizualizacji - Symbol oznakowania tras rowerowych zrealizowanych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Standardów projektowych i wykonawczych dla systemu rowerowego warszawskiego obszaru funkcjonalnego.
6. Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT.
7. Zamawiający określa w § 25 SWZ wymagania (zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy:
• podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy,
• odpłatność wykonywanej pracy,
• praca wykonywana jest osobiście przez pracownika,
• powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych,
• ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego,
• praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
8. Wykonawca jest zobowiązany na mocy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, do zapewnienia nie mniejszego niż 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Udział pojazdów, o którym mowa, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698688,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3122935,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2698688,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TiT Bruk Tomasz Knopik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551943993
7.3.3) Ulica: ul. Tomaszewska 42/30/9
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 06-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2698688,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW na potrzeby KZB Legionowo Sp. z o.o. - 5 zadań
- Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
- Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze "zaprojektuj i wybuduj."
- Wykonania robót budowlanych polegających na wymianie wymiennika ciepła JAD-X w budynku nr 42 oraz zasobnika ciepłej wody w budynku nr 110 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa konstrukcji oporowej w drodze powiatowej nr 1817W ul. Dworcowa w gminie Wieliszew"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.