Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku nr 1 przy ulicy Marii Konopnickiej 13 w GDAŃSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 TERENOWY ODDZIAŁ LOTNISKOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190131950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 213403
1.5.8.) Numer faksu: 261213404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17tol.sekretariat@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17tol.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna podległa MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku nr 1 przy ulicy Marii Konopnickiej 13 w GDAŃSKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eaae8cd-1516-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179505/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 z uwagi na art. 304 w związku z art. 214 ust.1 pkt 5 PZP.
01.07.2021r. zostało wszczęte postępowanie 2021/BZP 00100502/01 z terminem składania ofert wyznaczonym na 16.07.2021r. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający przedłużył termin składania ofert na 30.07.2021 roku ((2021/ BZP 00116882/01). W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający ponownie przedłużył termin składania ofert 2021/BZP 00131753/01 na dzień 16.08.2021r. Zamawiający w dniu 30.08.2021 roku unieważnił postępowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17TOL-SZP.2512.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283143,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji budynku nr 1 przy ul. Marii Konopnickiej 13 w Gdańsku polegający na czyszczeniu elewacji tynkowej oraz ceglanej, czyszczeniu elementów drewnianych elewacji oraz krat okiennych, uzupełnieniu ubytków i naprawie elewacji, wykonaniu gruntowania i malowania elewacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348266,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348266,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348266,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galeria Czystosci Jarosław ŻENTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641406745
7.3.3) Ulica: Poznańska 70
7.3.4) Miejscowość: PIŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348266,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-07INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. Postępowanie nr 2
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń Szkoły Języków Obcych na pokoje studenckie w budynku DS nr 7 UG w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 111.".
- Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
- "Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ulicy Kościuszki 3 i wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ul. Leszczyńskiego 1
- Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. Główna 13
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.