Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104178/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00116004/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń, warsztatów i kursów dla pracowników PUAS w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Angelusa Silesiusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń, warsztatów i kursów dla pracowników PUAS w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fead993c-b01e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Osi III szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Sygnatura projektu: POWR.03.05.00-00-A057/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104178/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 1 - usługa przeprowadzenia warsztatu z wdrażania edukacji włączającej (8h) – 60 osób, 4 grupy po 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 2 - usługa przeprowadzenia warsztatu z wykorzystania funkcjonalności systemu w praktyce kadry dydaktycznej (16h) - 60 osób, 4 grupy po 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 3 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie zmianą w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 20 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 4 - usługa przeprowadzenia szkolenia Motywowanie zespołu w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 5 - usługa przeprowadzenia szkolenia Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 6 - usługa przeprowadzenia szkolenia Przywództwo - inspirowanie i budowanie zaangażowania w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 7 - usługa przeprowadzenia szkolenia Motywacja i automotywacja skuteczne wyznaczanie celów w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością - skuteczne wyznaczanie celów (8h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.7 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 8 - usługa przeprowadzenia szkolenia Asertywność w komunikacji w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 15 osób, , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.8 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 9 - usługa przeprowadzenia szkolenia Negocjacje z uwzgl. niepełnosprawności (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 10 - usługa przeprowadzenia szkolenia Komunikacja i budowanie relacji w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.10 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 11 - usługa przeprowadzenia szkolenia Trening analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością(16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.11 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 12 - usługa przeprowadzenia szkolenia Komunikacja interpersonalna w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (12h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.12 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 13 - usługa przeprowadzenia szkolenia Excel dla pracowników administracyjnych - udoskonalenia dla osób z niepełnosprawnością (20h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.13 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 14 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie ryzykiem z uwzgl. kwestii niepełnosprawności (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.14 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 15 - usługa przeprowadzenia szkolenia Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.15 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 16 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zamówienia publiczne w uwzgl. kwestii dostosowania do osób z niepełnosprawnościami (16h) - 4 osoby, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.16 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 17 - usługa przeprowadzenia kursu TIK w pracy dydaktycznej dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.17 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 18 - usługa przeprowadzenia kursu Learning-by-doing w pracy dydaktycznej z osobami z niepełnosprawnościami (16h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.18 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 19 - usługa przeprowadzenia kursu Design-thinking w pracy dydaktycznej z osobami z niepełnosprawnościami (16 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.19 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 20 - usługa przeprowadzenia kursu Innowacyjne prezentacje multimedialne dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.20 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 21 - usługa przeprowadzenia Kurs Projektowanie i prowadzenie kursów on-line dla osób z niepełnosprawnościami (60 h w tym 18 h stacjonarnie) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.21 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 22 - usługa przeprowadzenia kursu Tworzenie publikacji cyfrowych dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.22 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 23 - usługa przeprowadzenia kursu Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.23 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 24 - usługa przeprowadzenia szkolenia AgilePM® & AgileBA® Foundation (24h) - 6 osób, ., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.24 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 25 - usługa przeprowadzenia kursu języka Braille (20h) – 2 osoby, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.25 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część 26 - usługa przeprowadzenia kursu języka migowego (90 h) – 8 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.23 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Męskiego Stylu Agnieszka Świst Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844
7.3.3) Ulica: J. Kaczmarskiego 2/3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-20 do 2023-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Męskiego Stylu Agnieszka Świst Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844
7.3.3) Ulica: J. Kaczmarskiego 2/3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-20 do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Męskiego Stylu Agnieszka Świst Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844
7.3.3) Ulica: J. Kaczmarskiego 2/3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-20 do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tyflokom Kamil Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482315817
7.3.3) Ulica: Wiejska 62/21
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-11 do 2023-06-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311170015
7.3.3) Ulica: Grabowa 8
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-10 do 2023-06-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tyflokom Kamil Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482315817
7.3.3) Ulica: Wiejska 62/21
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-11 do 2023-06-30Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promity sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010204699
7.3.3) Ulica: Wiejska 14/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-490
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-27 do 2023-06-30Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla część nr 25 nie została złożona żadna oferta.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu"
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.