Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127975/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00137837/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW PRZY PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLACH NA TERENIE GMINY RYTWIANY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10579021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW PRZY PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLACH NA TERENIE GMINY RYTWIANY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b69a833-931e-458e-ba01-04cce6ba02ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090108/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt FESW.05.01-IZ.00-0021/23 pn.: „Poprawa infrastruktury edukacyjnej wraz z doposażeniem w Publicznych Przedszkolach na terenie Gminy Rytwiany” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1,,Infrastruktura edukacyjna” Priorytet 5 ,,Fundusze Europejskie dla rozwoju społecznego ” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2025.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210888,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:a) CZĘŚĆ I – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu w Rytwianach”,
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Część I:
a. Lokalizacja placu zabaw: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz nawierzchni poliuretanowej, montaż nowych urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Rytwianach
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Domek duży 1
2 Bujak koniczynka 1
3 Huśtawka potrójna 1
4 Bujak skuter 1
5 Huśtawka dwubiegunowa 1
6 Bujak podwójny 1
7 Ławka parkowa 4
8 Regulamin 1
4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 78406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:b) CZĘŚĆ II – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu w Sichowie Dużym”,
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
b) Część II:
a. Lokalizacja placu zabaw: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z piasku, montaż nowych urządzeń zabawowych, ustawienie ławki, kosza, regulaminu.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Zestaw forteca 1
2 Huśtawka potrójna 1
3 Sprężynowiec zebra 1
4 Sprężynowiec kogucik 1
5 Sprężynowiec motocykl 1
6 Karuzela tarczowa 1
7 Kosz na śmieci 1
8 Regulamin 1
9 Piaskownica 1
4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 81036,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:c) CZĘŚĆ III – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Samorządowym Przedszkolu w Strzegomiu”.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
c) Część III:
a. Lokalizacja placu zabaw: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z piasku, montaż nowych urządzeń zabawowych, ustawienie ławki, kosza, regulaminu, tablicy informacyjnej.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Zestaw forteca 1
2 Tablica edukacyjna 1
3 Piaskownica 1
4 Piaskownica II 1
5 Karuzela tarczowa 1
6 Sprężynowiec zebra 1
7 Sprężynowiec pszczółka 1
8 Sprężynowiec kogucik 1
9 Sprężynowiec piesek 1
4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8c do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 51445,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115374,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115374,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESTAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672240157
7.3.3) Ulica: ul. Zaciszna 43
7.3.4) Miejscowość: Chmielów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-442
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115374,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58182,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58182,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58182,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42558,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150058,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42558,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Happy s.c. R. Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANDRZEJ CZYRAN, ŁUKASZ CYRAN, RK PROJEKT Radosław Kołacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462649691
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 31
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
jakie przetargi wygrała firma
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42558,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
- Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Trzciana.
- Zagospodarowanie terenu w miejscowości Bobolice
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- "Wyposażenie placów zabaw przy przedszkolach na terenie Gminy Rajcza"
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.