eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW PRZY PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLACH NA TERENIE GMINY RYTWIANY"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW PRZY PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLACH NA TERENIE GMINY RYTWIANY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057902

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW PRZY PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLACH NA TERENIE GMINY RYTWIANY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b69a833-931e-458e-ba01-04cce6ba02ee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt FESW.05.01-IZ.00-0021/23 pn.: „Poprawa infrastruktury edukacyjnej wraz z doposażeniem w Publicznych Przedszkolach na terenie Gminy Rytwiany” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1,,Infrastruktura edukacyjna” Priorytet 5 ,,Fundusze Europejskie dla rozwoju społecznego ” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2025.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210888,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:
a) CZĘŚĆ I – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu w Rytwianach”,

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Część I:
a. Lokalizacja placu zabaw: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz nawierzchni poliuretanowej, montaż nowych urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Rytwianach
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Domek duży 1
2 Bujak koniczynka 1
3 Huśtawka potrójna 1
4 Bujak skuter 1
5 Huśtawka dwubiegunowa 1
6 Bujak podwójny 1
7 Ławka parkowa 4
8 Regulamin 1

4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ.

5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 78406,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:
b) CZĘŚĆ II – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu w Sichowie Dużym”,

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

b) Część II:
a. Lokalizacja placu zabaw: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z piasku, montaż nowych urządzeń zabawowych, ustawienie ławki, kosza, regulaminu.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Zestaw forteca 1
2 Huśtawka potrójna 1
3 Sprężynowiec zebra 1
4 Sprężynowiec kogucik 1
5 Sprężynowiec motocykl 1
6 Karuzela tarczowa 1
7 Kosz na śmieci 1
8 Regulamin 1
9 Piaskownica 1

4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZ.

5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 81036,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany”, w tym:
c) CZĘŚĆ III – „Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw przy Publicznym Samorządowym Przedszkolu w Strzegomiu”.

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia placów zabaw przy publicznych przedszkolach na terenie gminy Rytwiany.
3. Opis przedmiotu zamówienia:

c) Część III:
a. Lokalizacja placu zabaw: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek
b. Inwestycja obejmuje: demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z piasku, montaż nowych urządzeń zabawowych, ustawienie ławki, kosza, regulaminu, tablicy informacyjnej.
c. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Zestaw forteca 1
2 Tablica edukacyjna 1
3 Piaskownica 1
4 Piaskownica II 1
5 Karuzela tarczowa 1
6 Sprężynowiec zebra 1
7 Sprężynowiec pszczółka 1
8 Sprężynowiec kogucik 1
9 Sprężynowiec piesek 1

4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8c do SWZ.

5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu montażu na terenie poszczególnych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 51445,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115374,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115374,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESTAR sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672240157

7.3.3) Ulica: ul. Zaciszna 43

7.3.4) Miejscowość: Chmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-442

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115374,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58182,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58182,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58182,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42558,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150058,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42558,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Happy s.c. R. Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANDRZEJ CZYRAN, ŁUKASZ CYRAN, RK PROJEKT Radosław Kołacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462649691

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Dys

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42558,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.