eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówPrzebudowa wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Radziejowie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Radziejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8891490316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziejow@umradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Radziejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e405c81b-576c-42e5-8094-2ad7f49c9416

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011360/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Radziejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10224557,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę wraz z podniesieniem efektywności energetycznej budynków szkoły podstawowej w Radziejowie.
1.1. Inwestycja obejmuje roboty budowlane w budynku głównym A szkoły podstawowej polegające na:
- wymianie stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
- wymianie instalacji centralnego ogrzewania;
- wymianie instalacji wod-kan;
- wykonaniu nowej instalacji elektrycznej;
- budowie nowej kotłowni gazowej wraz z wykonaniem przyłącza gazowego;
- wykonanie remontu wszystkich pomieszczeń
- odnowieniu ścian w szatni i wyposażeniu w nowe metalowe,niepalne, indywidualne szafki uczniowskie, ;
- wymianie instalacji elektrycznych w całym budynku;
- kompleksowej modernizacji wszystkich łazienek;
- zakupie nowych mebli i sprzętu;
- wykonaniu nowej elewacji;
- zagospodarowaniu terenu oraz wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych;
- wybudowaniu windy dla niepełnosprawnych;
- wybudowaniu sieci komputerowej oraz systemu monitoringu;
- wykonaniu remontu Sali gimnastycznej w tym odnowieniu ścian, wykonaniu nowej podłogi, wykonaniu ścianki wspinaczkowej;
- zburzeniu dwóch kominów i części kotłowni węglowej, tj. magazynu węgla i hali pieców;
-wymianie ogrodzenia wokół budynku A i B;
- zagospodarowaniu terenu wokół budynku A i B wraz z budową linii oświetleniowej i urządzeniem zieleni;
1.2. Inwestycja obejmuje roboty w budynku B szkoły podstawowej polegające na:
- wymianie instalacji centralnego ogrzewania;
- remoncie części dachu.
1.3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2. WAŻNE: Po zakończeniu remontu danej kondygnacji w budynku A będą mogły odbywać się tam zajęcia lekcyjne, a czas gwarancji będzie biegł od momentu odbioru końcowego całego obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442110-1 - Malowanie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

39161000-8 - Meble przedszkolne

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786148,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23142435,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9830663,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SP.C. JAN I CEZARY BŁASZCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882343969

7.3.3) Ulica: ul. Planty 61

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9830663,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 580 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.