Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu grzewczego oraz montaż instalacji PV o mocy 33,75 kWp na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierzchowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 59
1.5.2.) Miejscowość: Cielądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-214
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468152429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b839b288-b2bf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu grzewczego oraz montaż instalacji PV o mocy 33,75 kWp na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierzchowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b839b288-b2bf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053536/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu grzewczego oraz montaż instalacji PV o mocy 33,75 kWp na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierzchowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.SO.2714.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw wraz z montażem realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja systemu grzewczego oraz montaż instalacji PV o mocy 33,75 kWp na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sierzchowach”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) z uwzględnieniem odstępstw opisanych w ust. 3 i załączniku nr 7 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania prac dla modernizacji obiektu zlokalizowanego w Sierzchowach gm. Cielądz pod nr Sierzchowy 59, na działce nr geod. 313 obr. Sierzchowy kolonia.
3. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z przeniesie-niem na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do tej dokumentacji oraz uzyska-nie wszelkich prawomocnych decyzji i uzgodnień od właściwych organów, niezbędnych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, w zakresie modernizacji obiektu poprzez wykonanie prac związanych z wymianą systemu grzewczego oraz montażem instalacji fotowoltaicz-nej (zgodnie z zakresem robót określonym w PFU i opasanych odstępstwach), w tym, w szczególności:
• uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli wymagane),
• pełnienie nadzoru autorskiego.
2) Wykonanie modernizacji instalacji grzewczej obejmującej: dostosowanie obecnej in-stalacji do parametrów 50/40 0C lub niższych poprzez wymianę tylko tych elementów in-stalacji, które są niezbędne do prawidłowej pracy z nowym źródłem ciepła. Ilość grzejni-ków i przewodów , które będą musiały być wymienione zostanie określona przez Wykonawcę na etapie opracowania dokumentacji projektowej po wykonaniu obli-czeń hydraulicznych instalacji. Minimalna ilość grzejników podlegających wymianie wynosi 25 sztuk.
Obecne jak i nowe grzejniki powinny być wyposażone w zawory regulacyjne przy-grzejnikowe z głowicami termostatycznymi.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie Zamawiający określił w PFU w Rozdziale 1.2.3. Wymagania szczegółowe.
3) Montażem nowego źródła ciepła – sprężarkowych powietrznych pomp ciepła o mocy około 88 kW pracujących w systemie kaskadowym, w układzie z buforem ciepła o po-jemności 1000,0 dm3.
Zamawiający dopuszcza zastąpienie dwóch pomp ciepła dwusprężarkowych o mocy grzewczej 56,4 kW i 31,6 kW kaskadą urządzeń o mniejszej mocy jednostkowej lecz o łącznej mocy nie mniejszej niż ok. 88 kW. Parametry instalacji CO 55/45o C.
4) Montaż generatora fotowoltaicznego o mocy zainstalowanej 33,75 kWp produkującej energię elektryczną z energii odnawialnej (słonecznej), zasilającą wewnętrzną sieć energe-tyczną. Instalacja składać się będzie z ok. 90 sztuk polikrystalicznych lub monokrysta-licznych paneli fotowoltaicznych o mocy jednostkowej i sprawnościach większych niż podano w PFU przy zachowaniu wskazanych wyżej mocy łącznej instalacji.
Szczegółowe warunki realizacji inwestycji Zamawiający opisał w PFU, strony 22-28.
5) Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą być fabrycznie nowe, a ich rok produkcji nie może być starszy niż 2022.
6) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na główne elementy urządzeń na okres nie krótszy niż:
1) gwarancja na panel fotowoltaiczny: minimum 10 lat oraz 20 lat na min 81% mocy,
2) gwarancja na inwertery fotowoltaiczne: minimum 10 lat,
3) gwarancja na konstrukcję: minimum 10 lat,
4) rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy.
7) W ramach robót towarzyszących należy wykonać:
• roboty budowlane związane z instalacją elektryczną: wykucie bruzd i ich zamurowa-nie, malowanie.
• Roboty budowlane związane z modernizacją instalacji grzewczej: przebicia, wykucie bruzd i ich zamurowanie, malowanie, wykonanie przepustów p.poż.
4. Całość robót związanych z wykonaniem modernizacji systemu grzewczego i instalacji fotowoltaicznej zostanie wykonana z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, a ich jakość potwierdzona stosownymi certyfikatami, aprobatami technicznymi i deklaracjami zgodności.
11. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmują załączony do niniejszej SWZ:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy załącznik nr 5
- Audyt energetyczny budynku załącznik nr 6
- Odstępstwa od PFU załącznik nr 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
42511110-5 - Pompy grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TM-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDROMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101481323
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.