eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń ChełmińskiRozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8b68fbb-c723-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037762/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim”, które stanowi etap I realizacji inwestycji w zakresie: rozbudowy i przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński, na które Zamawiający uzyskał ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.
Etap I obejmuje:
- rozbudowę budynku Urzędu o klatkę schodową z platformą dla osób niepełnosprawnych typu A5000,
- przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej kolidującej z projektowaną dobudową,
- wykonanie fundamentów pośrednich – mikropale lub studnie wraz z opracowaniem
i przedłożeniem do akceptacji przed rozpoczęciem robót projektu wykonawczego technologii wykonanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia,
- zapewnienie nadzoru geologa w trakcie fundamentowania,
- zapewnienie geodety do wytyczenia oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- nadanie numeru urządzenia transportu bliskiego oraz uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego platformy wraz z zapewnieniem obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie przez Wykonawcę w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia oraz zgodnie ze wszystkimi przepisami i wymaganiami dotyczącymi urządzeń podlegających kontroli przez Urząd Dozoru Technicznego,
- uzyskanie po zakończeniu robót częściowego pozwolenia na użytkowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową, ograniczając zakres robót do I etapu, wykonując w pełnym zakresie następujące pozycje:
a) branża ogólnobudowlana: geodezyjne wytyczenie; roboty ziemne i fundamentowe, izolacje fundamentów; roboty murowe konstrukcji ścian nadziemnych, stropy i schody międzykondygnacyjne, stropodach ocieplenie i pokrycie; obróbki blacharskie; stolarka zewnętrzna i wewnętrzna – aluminiowa w kolorze RAL8024; przebudowa instalacji c.o. będących w kolizji z poszerzeniami otworów na drzwi do komunikacji; przeniesienie kolidujących jednostek zewnętrznych klimatyzacji w elewacji zachodniej; wykończenie zewnętrzne, elewacje rozbudowy budynku; wykończenie wewnętrzne, dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych; odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem;
b) zewnętrzne instalacje sanitarne: przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z demontażem istniejącej;
c) instalacje elektryczne wewnętrzne: wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacji, rozbudowa rozdzielnicy, zasilanie platformy oraz kurtyny powietrznej;
d) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

Uwaga:
Załączona dokumentacja budowlana obejmuje kompleksowe wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński”.
Do postępowania przyjęto wykonanie prac Etapu I.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. poniedziałek – piątek w godzinach pracy Urzedu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji.

2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
3) Przedmiary robót,
4) Projekty budowlane.

Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Wykonawca na podstawie załączonej dokumentacji projektowej w I etapie ma obowiązek w ofercie przewidzieć i wycenić cały zakres prac koniecznych dla kompleksowej realizacji zadania etapu I.
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo – finansowe, które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Lider Konsorcjum – Zakład Remontowo – Budowlany REM – BUD BIS Sp.j. Marek Matczyński i wspólnik, Partner Konsorcjum – Zakład Remontowo – Budowlany REM – BUD Sp.j. Matczyński, Szymański

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany REM – BUD Sp.j. Matczyński, Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762494565

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace fundamentowe, dostawa windy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.