Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poligonowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 41 89
1.5.8.) Numer faksu: 86 218 41 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplomza.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiatlomzynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdplomza.ezamawiajacy.pl/pn/zdplomza/demand/96403/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ce9e1c-8125-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003388/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B odc. o dł. 3,10 km, gm. Jedwabne
1.1.17 Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B odc. o dł. 1,20 km, gm. Wizna
1.1.18 Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B odc. o dł. 1,50km, gm. Zbójna
1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B odc. o dł. 1,00 km, gm. Miastkowo
1.1.20 Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B odc. o dł. 0,60km, gm. Miastkowo
1.2.4 Zakup maszyn do utrzymania odcinków dróg zmodernizowanych ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład oraz pozostałej sieci dróg Powiatu Łomżyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-1.252.P-15.3006.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20933217,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I: Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 3,1 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1932B Wagi – Chrostowo – Kąty - Chyliny na odcinku długości ok. 3100 m” poprzez wykonanie nawierzchni drogi powiatowej, zjazdów, wlotów dróg bocznych i poboczy, przebudowa istniejących oraz budowa nowych dostosowanych do rozwiązań projektowych drogi przepustów pod koroną drogi, budowa rowów przydrożnych i budowa lub przebudowa przepustów pod zjazdami (w ciągu istniejących i projektowanych rowów) wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej, tj. kanału technologicznego oraz przebudową kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami drogowymi istniejącej infrastruktury (wodociąg, kablowa linia telekomunikacyjna, napowietrzna linia energetyczna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7866450,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B na terenie gminy Wizna odcinek o dł. ok 1,2 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa drogi powiatowej 1934B w miejscowości Wizna wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej” rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, wykonanie kanału technologicznego, wykonanie chodników, wykonanie nawierzchni jezdni dla ruchu KR2, wykonanie odwodnienia drogi przez budowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi, przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych
i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowej, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych zgodnie z wydanymi warunkami, zakup i montaż tablic informacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 5706199,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B na terenie gminy Zbójna odcinek o dł. ok 1,5 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B na terenie gminy Zbójna odcinek o dł. ok. 1,5km.” poprzez rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, recykling istniejącej nawierzchni, rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów na posesje na zjazdy z kostki betonowej w terenie zabudowanym oraz na bitumiczne w terenie niezabudowanym, budowę kanału technologicznego, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2027755,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km” poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz ogrodzeń kolidujących z planowaną inwestycją, rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów z kostki betonowej na działki zabudowane oraz zjazdów bitumicznych na działki użytkowane rolniczo, przebudowę sieci kolidujących z planowaną inwestycją, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1734086,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km.” poprzez wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, recykling istniejącej nawierzchni, przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów bitumicznych na posesje, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 855248,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: zakup i dostawa :- dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych typu wywrotka wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, tj. nowymi posypywarkami i pługami do odśnieżania - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.5.) Wartość części: 1280673,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: zakup i dostawa:- fabrycznie nowego remontera drogowego służącego do likwidacji ubytków nawierzchni i dużych spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.5.) Wartość części: 207549,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: zakup i dostawa:- dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, t.j. jeden ciągnik z nowym pługiem i ramieniem wysięgnikowym z głowicą koszącą oraz drugi ciągnik z nowym pługiem i kosiarką bijakową tylno-boczną - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 896920,59 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: zakup i dostawa:- fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem ładowarkowym i koparkowym - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.5.) Wartość części: 358333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 3,1 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. I postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10650151,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10650151,10 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.01.2023r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2917151,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3446961,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2917151,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U MARGO Mariusz Gosk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181515880
7.3.3) Ulica: Al. Legionów 152
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża telekomunikacyjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2917151,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. IV postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2840265,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2840265,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. V postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1568005,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1568005,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych typu wywrotka wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, tj. nowymi posypywarkami i pługami do odśnieżania (cz. VI postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1963080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1963080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293107,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293107,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROG Zakład Budowy Maszyn Eksport Import Krzysztof Cichocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290104756
7.3.3) Ulica: ul. Demokratyczna 119BC
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-348
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293107,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, t.j. jeden ciągnik z nowym pługiem i ramieniem wysięgnikowym z głowicą koszącą oraz drugi ciągnik z nowym pługiem i kosiarką bijakową tylno-boczną (cz. VIII postępowania) wpłynęło 6 ofert. Ceny wszystkich ofert, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086705,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1357920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRA IZABELLA POŚWIĄTNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422185042
7.3.3) Ulica: ul. Zaciszna 23
7.3.4) Miejscowość: Nowodworce
7.3.5) Kod pocztowy: 16-010
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.