Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209354/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kołbiel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołbiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-340
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolbiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbiel.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ee61c9-927b-425a-be4f-8e67b4a11f00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055111/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://kolbiel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://kolbiel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
2) System jest dostępny: http://kolbiel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania
do Systemu.
4) Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności w zakresie przekazywania wezwań i zawiadomień,
informacji, odpowiedzi na pytania, dokumentów, oświadczeń, pytań, wniosków w ramach postępowania odbywa się za
pośrednictwem posiadanych w Systemie kont użytkowników. Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postępowaniach
wykorzystuje się już istniejące konto.
5) Komunikacja stron odbywa się w Systemie za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
6) Do pełnego i prawidłowego korzystania z systemu przez użytkowników Wykonawcy konieczne jest posiadanie przez co najmniej
jednego uprawnionego użytkownika Wykonawcy kwalifikowanego elektronicznego podpisu lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
7) Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po
zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę
zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym
górnym rogu Systemu.
8) Korzystanie z Systemu możliwe jest na dwa sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań
technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11,
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP,
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
9) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym na poziomie modułu
Elearning
dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
(...)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kołbiel,
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
za pośrednictwem poczty e-mail: iodo@kolbiel.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Kołbiel zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy.
6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Udostępniającemu dane przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących – zgodnie z art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy w celu realizacji niniejszego żądania administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO;
10) Udostępniającemu dane nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania udostępnionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku, gmina Kołbiel w zakresie szczegółowo opisanym
w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również „Dokumentacją”, załącznik nr 9 do SWZ), wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji.
Obiekt będzie uzupełniał możliwości szerzenia kultury fizycznej wśród młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej nr Rudzienku pełniąc funkcję szkolnego obiektu sportowego,
Sala gimnastyczna wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym, zostanie połączona z istniejącym budynkiem Szkoły. W budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-socjalnym znajdować się będą:
- sala sportowa,
- szatnia trenera,
- pomieszczenie sprzętu sportowego,
- przestrzeń komunikacyjna,
- sanitariat dla osób niepełnosprawnych,
- szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi,
- pomieszczenie techniczne,
- salka fitness,
- salka treningowa,
- gabinet terapeutyczny
W sali sportowej zaprojektowano boiska sportowe:
1) boisko centralne
- piłka siatkowa o wym. 18,0x9,0m
- koszykówka o wym. 22,0x12,0m
Projektowany budynek posiada wyjścia ewakuacyjne:
- od strony południowo-wschodniej, bezpośrednio z sali sportowej
- od strony północno-wschodniej.
- ewakuacyjne od strony północno-zachodniej z korytarza.
Budynek będzie posiadał 1 kondygnację nadziemną. Konstrukcję dachu nad salą sportową stanowić będą pełnościenne, łukowe dźwigary z drewna klejonego.
Budynek wykonany będzie w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi. Ściany zewnętrzne wykonane z pustaków ceramicznych gr.25cm z izolacją termiczną ze styropianu
gr. 20cm, a w oznaczonych miejscach, gdzie występuje ściana o odporności ogniowej, izolację termiczną stanowić będzie wełna mineralna. Wykończenie zewnętrzne z tynku cienkowarstwowego, silikonowego typu „baranek” oraz w oznaczonych miejscach z elastycznej płytki klinkierowej.
Będzie to obiekt 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony o prostej i stonowanej formie architektonicznej
i współgrającej kompozycyjnie formie architektonicznej i kolorystyce elewacji.
Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych zapewniony jest bezpośrednio z poziomu terenu przed głównym wejściem do projektowanego budynku od strony północno-wschodniej.
Na terenie inwestycji zaprojektowano 1 miejsce dla pojazdów osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz budynku, szerokości korytarzy oraz drzwi do pomieszczeń, zapewniają swobodne korzystanie z budynku przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.
Ponadto w budynku zaprojektowano wydzielone pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Instalacja minimum 3 stojaków rowerowych, z których każdy umożliwia bezpieczne i wygodne przypięcie dwóch rowerów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45262300-4 - Betonowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają zdolność kredytową w kwocie minimum 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł) lub posiadają środki finansowe w kwocie minimum 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł).
4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
− jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m³ i wartości roboty nie mniejszej niż 1 500 000, 00 zł brutto;
Pod pojęciem „budowy” należy rozumieć - wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego;
Pod pojęciem „przebudowy” należy rozumieć - wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji;
Pod pojęciem „budynku” należy rozumieć - budynek sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. (Dz. U. nr 112 poz. 1316 ze zm.) do grup: 113 (budynki zbiorowego zamieszkania); 121 (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (budynki biurowe); 126 (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).
b) dysponują lub będą dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia), na każde z poniżej wymienionych stanowisk tj.:
a. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
b. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
c. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę pełniącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla pełnienia poszczególnych funkcji.
Dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg
na te osoby nakłada Prawo budowlane - na załączniku nr 3.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane - na załączniku nr 3.
- zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
c) dokument potwierdzający zdolność kredytową w kwocie minimum 1 500 000, 00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł, 00/100) lub posiadanie środków finansowych w kwocie minimum 1 500 000, 00 zł (jeden milion pięćset tysięcy zł).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik
nr 5 do SWZ),
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000, 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł, 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia przedstawia Załącznik nr 7 do SWZ.Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://kolbiel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KOŁBIEL
więcej: przetargi KOŁBIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.