eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPark nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fu@boleslawiec.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048860

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e09d062-d9f2-4ca8-b3da-0fd9fba89a33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026518/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Park nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2426500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
1) Wykonanie projektu koncepcyjnego dla całości założenia „Parku nad Prosną”.
2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania Parku nad Prosną – „Obszar 1”oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.
Rewitalizacja parku w Bolesławcu powinna zapewnić:
a) Zwiększenie atrakcyjności obszaru poprzez ochronę przed degradacją i utworzenie Parku nad Prosną;
b) Przywrócenie terenu do ponownego, intensywnego wykorzystania prze mieszkańców;
c) Stworzenie oferty kulturalno-turystycznej wykorzystującej dziedzictwo historyczno-kulturowe Bolesławca;
d) Zwiększenie dostępności oferty edukacyjno - turystycznej Bolesławca;
e) Stworzenie atrakcyjnej infrastruktury społecznej, w tym miejsc aktywności, odpoczynku dla różnych grup odbiorców (osoby z niepełnosprawnościami, młodzież, matki z dziećmi, osoby starsze, itp.);
poprzez zaprojektowanie i wykonanie robót:
 Budowa chodnika zapewniającego komunikację osobom niepełnosprawnym – chodnik utwardzony z kostki brukowej;
 Budowa nawierzchni bezpiecznej pod plac zabaw;
 Wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na istniejących drzewach i krzewach;
 Rozbiórka budynku zaplecza oraz toalet wraz z utylizacją materiałów i dobudowa nowych toalet oraz zaplecza*;
 Remont elewacji budynku socjalno-biurowego wraz z naprawą oraz naprawą rur spustowych łącznie z odwodnieniem na zasadzie drenażu opaskowego;
 Wykonanie stolarki drzwiowej w budynku socjalnym;
 Remont sceny z drewnianym dachem;
 Wykonanie nakładki bitumicznej na powierzchni pod sceną która będzie jednocześnie boiskiem do koszykówki;
 Montaż nowych koszy na boisku do koszykówki;
 Remont trybun północnych;
 Montaż urządzeń placu zabaw;
 Montaż bramy;
 Montaż ławek;
 Montaż koszy na śmieci;
 Montaż stojaków rowerowych;
 Montaż tablic informacyjnych z regulaminami;
 Montaż dwóch sztuk bramek treningowych 5/2, dwóch sztuk bramek pełnowymiarowych, piłkochwytów 6/40 metrów oraz dwóch wiat dla zawodników rezerwowych – wiaty 10-osobowe;
 Wykonanie toru typu „Pumptrack” o długości min. 120 mb i min, 5 profilowanych zakrętów;
 Wykonanie Street Workout – zestawu urządzeń do ćwiczeń sportowych;
 Montaż nawierzchni z maty przerostowej pod urządzenia street workout;
 Wykonanie oświetlenia terenu wraz z monitoringiem;
 Wykonanie drogi dojazdowej z nakładki bitumicznej;
 Demontaż opraw oświetleniowych i słupów – ul. Sportowa cała od strony Starego Młyna do ulicy Kościuszki oraz wszystkich istniejących opraw na terenie parku.

*Przez dobudowę nowych toalet oraz zaplecza rozumie się dobudowę do istniejącego budynku socjalno-biurowego do północnej strony budynku zaplecza oraz dwóch toalet o łącznej powierzchni użytkowej około 34 m2: jednej damskiej i jednej męskiej. Przynajmniej toaleta damska powinna być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W toalecie męskiej poza miską ustępową należy zamontować pisuar. Ciepłą wodę użytkową do mycia rąk należy zapewnić przez przepływowy podgrzewacz elektryczny. Zamawiający w budynku toalet przewiduje wykonanie nowej instalacji elektrycznej.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
- CZĘŚĆ III– OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ),
- SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ), CZĘŚĆ I

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2342440,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4276000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2426500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekolas II Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222833927

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 21

7.3.4) Miejscowość: Przygodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-421

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2426500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.