Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00079361/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fu@boleslawiec.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10488601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e09d062-d9f2-4ca8-b3da-0fd9fba89a33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Park nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2426500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
1) Wykonanie projektu koncepcyjnego dla całości założenia „Parku nad Prosną”.
2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania Parku nad Prosną – „Obszar 1”oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.
Rewitalizacja parku w Bolesławcu powinna zapewnić:
a) Zwiększenie atrakcyjności obszaru poprzez ochronę przed degradacją i utworzenie Parku nad Prosną;
b) Przywrócenie terenu do ponownego, intensywnego wykorzystania prze mieszkańców;
c) Stworzenie oferty kulturalno-turystycznej wykorzystującej dziedzictwo historyczno-kulturowe Bolesławca;
d) Zwiększenie dostępności oferty edukacyjno - turystycznej Bolesławca;
e) Stworzenie atrakcyjnej infrastruktury społecznej, w tym miejsc aktywności, odpoczynku dla różnych grup odbiorców (osoby z niepełnosprawnościami, młodzież, matki z dziećmi, osoby starsze, itp.);
poprzez zaprojektowanie i wykonanie robót:
Budowa chodnika zapewniającego komunikację osobom niepełnosprawnym – chodnik utwardzony z kostki brukowej;
Budowa nawierzchni bezpiecznej pod plac zabaw;
Wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na istniejących drzewach i krzewach;
Rozbiórka budynku zaplecza oraz toalet wraz z utylizacją materiałów i dobudowa nowych toalet oraz zaplecza*;
Remont elewacji budynku socjalno-biurowego wraz z naprawą oraz naprawą rur spustowych łącznie z odwodnieniem na zasadzie drenażu opaskowego;
Wykonanie stolarki drzwiowej w budynku socjalnym;
Remont sceny z drewnianym dachem;
Wykonanie nakładki bitumicznej na powierzchni pod sceną która będzie jednocześnie boiskiem do koszykówki;
Montaż nowych koszy na boisku do koszykówki;
Remont trybun północnych;
Montaż urządzeń placu zabaw;
Montaż bramy;
Montaż ławek;
Montaż koszy na śmieci;
Montaż stojaków rowerowych;
Montaż tablic informacyjnych z regulaminami;
Montaż dwóch sztuk bramek treningowych 5/2, dwóch sztuk bramek pełnowymiarowych, piłkochwytów 6/40 metrów oraz dwóch wiat dla zawodników rezerwowych – wiaty 10-osobowe;
Wykonanie toru typu „Pumptrack” o długości min. 120 mb i min, 5 profilowanych zakrętów;
Wykonanie Street Workout – zestawu urządzeń do ćwiczeń sportowych;
Montaż nawierzchni z maty przerostowej pod urządzenia street workout;
Wykonanie oświetlenia terenu wraz z monitoringiem;
Wykonanie drogi dojazdowej z nakładki bitumicznej;
Demontaż opraw oświetleniowych i słupów – ul. Sportowa cała od strony Starego Młyna do ulicy Kościuszki oraz wszystkich istniejących opraw na terenie parku.
*Przez dobudowę nowych toalet oraz zaplecza rozumie się dobudowę do istniejącego budynku socjalno-biurowego do północnej strony budynku zaplecza oraz dwóch toalet o łącznej powierzchni użytkowej około 34 m2: jednej damskiej i jednej męskiej. Przynajmniej toaleta damska powinna być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W toalecie męskiej poza miską ustępową należy zamontować pisuar. Ciepłą wodę użytkową do mycia rąk należy zapewnić przez przepływowy podgrzewacz elektryczny. Zamawiający w budynku toalet przewiduje wykonanie nowej instalacji elektrycznej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
- CZĘŚĆ III– OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ),
- SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ), CZĘŚĆ I
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2342440,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4276000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2426500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekolas II Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222833927
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 21
7.3.4) Miejscowość: Przygodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2426500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.