Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00164183/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kroczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0343152150 do 5
1.5.8.) Numer faksu: 0343152150 wewn. 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kroczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7af2fa5b-c718-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kroczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00003.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2192506,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kroczyce – ul. Prusa, Szymborskiej, Sienkiewicza i RejaPrzedmiotem zamówienia w ramach tej części zamówienia jest:
1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce na ul. Prusa.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L= 159,0m. Zadanie obejmuje realizację 8szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 28,5m.
2) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce na ul. Szymborskiej.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L= 162,0m. Zadanie obejmuje realizację 8 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości około 33,5m.
3) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce w drodze bocznej od ul. Sienkiewicza.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L= 168,5m. Zadanie obejmuje realizację 8szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 29,0m.
4) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce na ul. Reja.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L=140,5 m. Zadanie obejmuje realizację 4 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 18,5 m.
Łączna długość wszystkich odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ramach tej części zamówienia wynosi 630,00 m.
Łączna długość wszystkich odcinków przyłączy kanalizacji sanitarnej w ramach tej części zamówienia wynosi 109,50 m.
Po wykonanych pracach kanalizacyjnych należy dokonać odtworzenia dróg na całej szerokości jezdni wg kategorii KR2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1081010,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kroczyce – ul. Borowikowa, Batalionów Chłopskich, Orzeszkowej i Ptasia.W ramach tej części zamówienia zostało przewidziane:
1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce na ul. Borowikowej, ul. Batalionów Chłopskich i ul. Orzeszkowej.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L=479,5 m. Zadanie obejmuje realizację 20 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 108,5 m.
2) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w m. Kroczyce na ul. Ptasiej
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidzianej do wykonania wynosi: L= 153,5m. Zadanie obejmuje realizację 12szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 44,5m.
Łączna długość wszystkich odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ramach tej części zamówienia wynosi- 633,00 m.
Łączna długość wszystkich odcinków przyłączy kanalizacji sanitarnej w ramach tej części zamówienia wynosi- 153,00 m.
Po wykonanych pracach kanalizacyjnych należy dokonać odtworzenia dróg na całej szerokości jezdni wg kategorii KR2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1111496,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1224712,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2108999,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1224712,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPM Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750007836
7.3.3) Ulica: ul. Niegolewskich 7
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. Na tym etapie podwykonawca nie jest znany.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1224712,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1228263,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2186783,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1228263,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPM Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750007836
7.3.3) Ulica: ul. Niegolewskich 7
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Na tym etapie podwykonawca nie jest znany.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1228263,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.