Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00104196/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00112277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00114352/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00218125/01 - Wynik z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/7/2023 - Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej i obuwia ochronnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MPO-Łódź Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470797081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tokarzewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-842
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpolodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpolodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/7/2023 - Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej i obuwia ochronnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03470de9-ab8d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, następującego rodzaju:1) Ubrania robocze: UBRANIE UNIWERSALNE (komplet całoroczny)
2) Spodnie ogrodniczki (bez ocieplenia) – 70% bawełna, 30% poliester
3) Ubranie robocze: DIAGNOSTA - TYP SZWEDZKI (komplet całoroczny)
4) Ubranie robocze: DYSTRYBUTOR PALIW / MECHANIK – TYP SZWEDZKI (komplet całoroczny)
5) Ubranie robocze: SPAWACZ (komplet całoroczny)
6) Kurtka wodoodporna z kapturem
7) Bluza polar
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 304003,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży następującego rodzaju:1) Podkoszulek
2) Czapka zimowa
3) Czapka letnia
4) Czapka typu kominiarka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 18485,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny termoaktywnej następującego rodzaju:1) Bielizna termoaktywna (2-częściowa pakowana w kompletach)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia następującego rodzaju:1) Obuwie robocze letnie (rozmiar 38-48)
2) Obuwie robocze zimowe (rozmiar 38-48)
3) Półbuty bezpieczne (rozmiar 38-47)
4) Obuwie robocze spawalnicze (rozmiar 38-47)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 147169,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia następującego rodzaju:1) Obuwie robocze letnie (rozmiar 36-37)
2) Obuwie robocze zimowe (rozmiar 36-37)
3) Półbuty bezpieczne (rozmiar 36-37)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia następującego rodzaju:1) Obuwie robocze letnie (rozmiar 49-50)
2) Obuwie robocze zimowe (rozmiar 49-50)
3) Obuwie robocze spawalnicze (rozmiar 48)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 1860,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, następującego rodzaju:1) Rękawice ochronne z dzianiny bawełnianej w typie „dragon”
2) Rękawice ochronne wzmacniane skórą licowo- bydlęcą
3) Rękawice ochronne wykonane z poliestru, powlekane nitrylem
4) Rękawice robocze z dzianiny oblewane gumą tzw. ”Wampirki”
5) Rękawice profesjonalne antyprzecięciowe i antyprzebiciowe
6) Rękawice ocieplane (typu dragon)
7) Rękawice bawełniane (wkłady bawełniane)
8) Rękawice spawalnicze
9) Rękawice krótkie dwuwarstwowe powlekane PCV
10) Rękawice długie dwuwarstwowe powlekane PCV
11) Kask ochronny wykonany z tworzywa
12) Kask ochronny wykonany z tworzywa elektroizolacyjny
13) Kamizelka odblaskowa
14) Kamizelka/narzutka „kierowanie ruchem”
15) Kamizelka siatkowa z pasami odblaskowymi
16) Szelki odblaskowe regulowane
17) Okulary ochronne z nieparującymi soczewkami
18) Okulary przeciwsłoneczne chroniące przed oślepieniem
19) Gogle robocze szczelne do wykonywania „prac obróbki metali”
20) Kombinezon jednoczęściowy z butami do mycia samochodów
21) Kombinezon jednoczęściowy zimowy nieprzemakalny dla mechaników
22) Czapka ochronna z daszkiem /antyskalpowa/
23) Słuchawki chroniące słuch (ochronniki słuchu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 195536,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 1 oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 2 oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66026,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWI Firma Krawiecka Andrzej Wiosna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281013043
7.3.3) Ulica: ul. Topolowa 2
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213928,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232450,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213928,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHT SUPON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132283737
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17, 35232
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213928,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 16/D/2025 Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
- Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- dostawa 2 szt. respiratorów transportowych na potrzeby Kliniki Kardiologii Interwencyjnej dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- Na zawarcie umowy ramowej na remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 476 w rejonie węzła Dobrzelów na DK 74 wraz z rozbudową węzła Dobrzelów
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego i odzieży roboczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części + OPCJA.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2025 r"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.