Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja na cele kulturalno – edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242752883
1.5.8.) Numer faksu: 242755820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i adaptacja na cele kulturalno – edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20c4921c-04a9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006561/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i adaptacja na cele kulturalno -edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez modernizację i adaptację na cele kulturalno-edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281/03/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3842726,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach Projektu na zadanie pn. „Modernizacja i adaptacja na cele kulturalno – edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu” realizowanego w ramach projektu Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez modernizację i adaptację na cele kulturalno-edukacyjne zabytkowego budynku ratusza w Sierpcu wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
2. Ratusz - obiekt będący własnością Muzeum Wsi Mazowieckiej, wpisany do rejestru zabytków pod nr 150/599/62W, zlokalizowany na terenie wpisanego do rejestru zabytków historycznego założenia miejskiego Sierpca, położony przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 1. Jest to budynek murowany jednopiętrowy, zbudowany na planie prostokąta, nakryty dwuspadowym dachem obłożonym blachą, z wieżą zegarową na szczycie. Układ wnętrz jest dwutraktowy. W obiekcie znajdują się pomieszczenia przeznaczone na sale wystawiennicze, węzeł sanitarny na parterze, pomieszczenia magazynowe i pomocnicze oraz w piwnicy kotłownia olejowa i pomieszczenia pomocnicze. Budynek jest w znacznym stopniu technicznie i funkcjonalnie zużyty i wymaga przebudowy.
3. Parametry budynku: Wysokość budynku-11,7 m, powierzchnia zabudowy- 194,6 m2, powierzchnia użytkowa - 329 m2, kubatura – 2035,42 m3
4. Roboty budowlane prowadzone będą m.in. w zakresie: prac elewacyjnych, wykonanie i wzmocnienie konstrukcji dachu oraz wymianie pokrycia z elementami towarzyszącymi. Demontaż, dostawa oraz montaż nowych okien i drzwi, budowa windy w tym: rozbiórka posadzek i warstw, wykonanie elementów konstrukcyjnych i montaż urządzeń dźwigowych. W piwnicy wykonanie izolacji poziomej oraz pionowej ścian fundamentowych, osuszenie pomieszczeń, renowacja ścian. Na kondygnacji nadziemnej wymurowanie ścian wraz z wykonaniem wypraw tynkarskich, odnowienie istniejących ścian wraz z ich wykończeniem, wykończenie sufitów, posadzki. Wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki. Prace konserwatorskie. Rozbiórka schodów zewnętrznych i wykonanie nowych. Wymiana balustrad wewnątrz budynku. Roboty instalacyjne prowadzone będą w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie dostarczone wyposażenie.
5. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ.
6. Zamawiający określił w Załączniku nr 10 do SWZ wymagane cechy materiałów, produktów lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w szczególności określił wymagania, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest datą zakończenia realizacji robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji na wykonane roboty stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 40 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SWZ.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego Zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest datą zakończenia realizacji robót objętych niniejszą umową.
9. Na mocy z art. 95 Ustawy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych, elektrycznych oraz sanitarnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
10. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy osób wykonujących inne czynności, osób posiadających uprawnienia budowlane lub kwalifikacje zawodowe oraz samozatrudnionych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3364050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6431443,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3364050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COMFORT-THERM Sp z o.o.; MABO Małgorzata Bober
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671734430
7.3.4) Miejscowość: Wróblewo-Osiedle 11/17
7.3.5) Kod pocztowy: 09-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3364050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.