Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175236/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672569128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Drawsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f81a93-d9e2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu GminyDrawsko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.5.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń/zgłoszeń budowy, w celu realizacji robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji istniejącego budynku Urzędu Gminy - Drawsko przy ul. Powstańców Wlkp. 121 w Drawsku wraz z wykonaniem opaski wokół budynku. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty rozbiórkowe, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe w obiekcie, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego jego realizacji i odbioru.
Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe związane z remontem istniejącego obiektu.
Przewidywany zakres robót (do weryfikacji na etapie sporządzania dokumentacji projektowej):
• Prace przygotowawcze:
- Przygotowanie terenu budowy i wykonanie ogrodzenia placu budowy, prace zabezpieczające i ochronne.
- Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku - poddasze, roboty budowlane uzupełniające
- Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę) strych poddasze ocieplenie od wewnątrz. ścianki kolankowe.
-Ocieplenie ściany zewnętrznej - (ocieplenie na podstawie audytu energetycznego wykonanego przez wykonawcę ) docieplenie strychu poddasza skosy dachu.
-Tynki, gładzie ścian , malowanie
-Podłoża i posadzki,
- Wymiana sufitów w pomieszczeniach biurowych na poddaszu
- Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej w elewacji frontowej od ul. Powst . Wlkp.
- Wymiana/Renowacja oraz wyregulowanie stolarki drzwiowej zewnętrznej od podwórza budynku (2 szt.)
- Wymiana drzwi wewnętrznych – 13 szt.
-Renowacja /Malowanie drzwi wewnętrznych,
-Malowanie balustrad, klatki schodowej
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej zewnętrznej + opaska żwirowa, dojścia
-Instalacje wewnętrzne
-Instalacje wodno-kanalizacyjne w tym wymiana pionów które są skorodowane i zalewają pomieszczenia biurowe, wymiana urządzeń sanitarnych, remont pomieszczenia socjalnego na I piętrze i wszystkich toalet w budynku.
-Instalacje C.O. wymiana pionów skorodowanych oraz grzejników
-Instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, udrożnienie wentylacji przy wykonywaniu elewacji ( demontaż i ponowny montaż urządzeń )
-Instalacje elektryczne wymiana całkowitej instalacji obwodów gniazdowych , oświetleniowych , tablic rozdzielczych
-Instalacje teletechniczno – komputerowe
- Remont elewacji budynku naprawa tynków zewnętrznych
- Malowanie elewacji oraz częściowa wymiana opierzenia
• Prace demontażowe i rozbiórkowe:
- Demontaż instalacji elektrycznej w budynku
- Demontaż istniejącej stolarki, w tym stolarki drzwiowej zewnętrznej przeznaczonej do remontu i konserwacji.
- Rozbiórka wtórnych podziałów oraz ścianki działowej w pom. socjalnych
- Usunięcie zdegradowanych tynków wewnętrznych: pomieszczenia biurowe, komunikacja).
- Usunięcie fragmentów zniszczonych tynków w elewacji budynku.
- Rozebranie betonowej opaski budynku
- Wykopy związane z izolacją ścian fundamentowych- w zależności od wyboru formy izolacji uzgodnionej z Konserwatorem oraz zgodnej ze wskazaniami wyników badań gruntowych.
• Roboty konstrukcyjno-budowlane:
- ściany piwnic należy również odkryć i osuszyć, po ustaleniu przyczyny zawilgocenia należy dobrać izolację przeciwwilgociową pionową i poziomą ścian fundamentowych. Osuszenie zawilgoconych ścian budynku. Wskazanie konkretnej metody oraz zakres wykonania izolacji pionowej,
- Renowacja istniejących schodów drewnianych (w zależności od uzgodnień konserwatorskich oraz p. pożarowych, przyjęto czyszczenie malowanie schodów zgodnie z wytycznymi lub renowacja istniejących). Przy remoncie klatki schodowej należy zachować wszelkie elementy i materiały historyczne uzupełnień dokonywać tylko w niezbędnym zakresie.
- Docieplenie dachu skośnego od wewnątrz w przestrzeni pomiędzy krokwiami,
- Demontaż nowych rynien i rur spustowych i ponowny montaż po wykonaniu elewacji wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej (zgodnie z aktualnym podłączeniem).
- Wykonanie izolacji, impregnacji i zabezpieczeń bioochronnych i ogniochronnych Roboty wykończeniowe
- Wykonanie nowych tynków „gładkich, historycznych" na elewacji (zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi ustalonymi w czasie prac projektowych, zaakceptowanymi uzgodnieniem konserwatorskim na prowadzenie robót).
- Wykonanie uzupełnienia ubytków nowych tynków na ścianach budynku (kolorystykę ścian zewnętrznych szczytowych, frontowej i tylnej należy uzgodnić z konserwatorem, a jej dobór poprzedzić badaniami stratygraficznymi)
- Wykonanie tynków wewnętrznych uzupełnienie po wykonaniu instalacji ściany i sufity dla całości obiektu przyjęto gładzie gipsowe budynku, obudowy pionów instalacji wod– kan , wentylacyjnej z płyt GK.
- wymiana blacharki, opierzeń i parapetów wykonane z blachy tytan-cynk (kolorystyka do uzgodnienia z urzędem konserwatorskim).
• Prace konserwatorskie
- Inne prace konserwatorskie, których konieczność zaistnieje na etapie realizacji.
• Roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku
- Wykopy i roboty ziemne związane z wykonaniem, opaski, izolacji, podbudowy i nawierzchni utwardzonych (przepuszczalnych),
-Wykonanie opasek przepuszczalnych budynku (drobny żwir lub trawiaste, do uzgodnienia z Urzędem konserwatorskim).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. art. 255 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) – Nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.