Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140334/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00140334/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29 (po zmianach)
- 2022/BZP 00140425/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 756 62 54 wew. 131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec04009e-c77c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336076/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140334/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 818915,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych. Zamówienie składa się z 2 części.Część 1:
Kruszywo 0-31,5 mm – 1810 t
Kruszywo 4-31,5 mm – 4085 t
Kruszywo 31,5-63 mm – 4415 t
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 798665,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych. Zamówienie składa się z 2 części.Część 2:
Pospółka – 810 t
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 20250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920605,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140806,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920605,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarowy Transport Drogowy Justyna Wójcicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 799 171 48 84
7.3.4) Miejscowość: Kowalówka 17B
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY" Wójcicka Justyna
jakie przetargi wygrała firma
"TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY" Wójcicka Justyna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920605,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38855,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSMIX Ernest Kryczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1231164512
7.3.3) Ulica: K.K. Baczyńskiego 77
7.3.4) Miejscowość: Parcela-Obory
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno "
- "Frezowanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszywa drogowego przeznaczonego do bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- ,,Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno nr L12160010 oraz remontów i bieżącego utrzymania dróg w Nadleśnictwie Skrwilno"
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa kruszywa dolomitowego na teren Gminy Krasnobród w 2025 roku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.