Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166146/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00169809/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja Pierwszego Święta Wielkopolski – imprezy plenerowej w ramach obchodów 25-lecia Samorządu Województwa Wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.umww.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja Pierwszego Święta Wielkopolski – imprezy plenerowej w ramach obchodów 25-lecia Samorządu Województwa Wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae2d0f9-d1f3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018494/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Organizacja pierwszego Święta Wielkopolski - imprezy plenerowej w ramach obchodów 25-lecia Samorządu Województwa Wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BKZ-I.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy plenerowej z okazji 25-lecia Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1082400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Good Taste Production Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792421062
7.3.3) Ulica: Dziewińska 59
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-178
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOOD TASTE PRODUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOOD TASTE PRODUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-10INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych, gazów wysokiej czystości na okres 2 lat oraz najem butli w okresie 3 lat.
- Dostawa odczynników do molekularnej diagnostyki prątków gruźlicy wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- AD/ZP/01/25 Zakup i dostawa paliwa AVGAS 100LL do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Zakup pompy normotermicznej o wysokich przepływach do toczenia krwi i preparatów krwiozastępczych na potrzeby Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Sieciowanie podmiotów ekonomii społecznej z terenu województwa świętokrzyskiego w 2025"
- Usługa przeprowadzenia animacji podczas ferii zimowych w terminie od 18.01.2025 do 02.02.2025 na terenie strefy Aquaparku.
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.