Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359878/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012045743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A.J. Madalińskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-544
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aee6473-e345-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087134/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie dyżurów technicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, zakładki: Korespondencja
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2.1. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
2.2. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
2.3. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie administratorem danych osobowych osób fizycznych, pozyskanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności danych osobowych:
wykonawcy będącego osobą fizyczną,
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ, 02-544 Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, tel. 22 4502200, faks 22 4502264, e-mail sekretariat@szpitalmadalinskiego.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny jest Marta Słoka, tel. 22 4512604, e-mail: iod@szpitalmadalinskiego.pl;
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie postępowania bez negocjacji;
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych wymienionych powyżej jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2023/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia dyżurów technicznych, w zakresie i w czasie których Wykonawca wykonuje czynności mające na celu utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń, instalacji i sieci w obiektach i na terenie Szpitala Zmawiającego gwarantujących bezpieczeństwo pacjentom i personelowi Szpitala oraz czynności w zakresie zabezpieczenia majątku Zamawiającego przed skutkami nieprzewidzianych awarii, zwanych dalej „Dyżurami”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena na podstawie złożonych dokumentów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifkacje zawodowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z opłaconej polisy lub innego dokumentu będzie wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 800 000,00 zł.
2. Zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
2.1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedną usługę konserwacji i napraw bieżących instalacji oraz urządzeń technicznych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 500 000 zł w budynkach szpitala, nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.
2.2. W realizacji przedmiotu zamówienia będą brały udział co najmniej cztery osoby, posiadające co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia i posiadające uprawnienia eksploatacyjne SEP w następujących grupach:
Grupa uprawnień G-1 obejmująca:
1) Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci energetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego.
2) Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż
1 kV.
3) Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 15 kV.
4) Agregaty prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW.
5) Aparaturę kontrolno – pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania
i zabezpieczenia urządzeń i instalacji.
6) Pomiary instalacji elektrycznych do 1 kV.
Grupa uprawnień G-2 obejmująca:
1) Kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi.
2) Sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami o przesyle ciepła powyżej 50 kW.
3) Przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody o mocy powyżej 50 kW.
4) Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW.
5) Sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych.
6) Aparatura kontrolno – pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do powyższych urządzeń i instalacji.
Grupa uprawnień G-3 obejmująca:
1) Sieci gazowe rozdzielacze o ciśnieniu nie niższym niż 0,5 MPa (gazociągi, punkty redukcyjne, stacje gazowe).
2) Urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa.
3) Przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW.
4) Aparatura kontrolno – pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do powyższych urządzeń i instalacji.
2.3. Co najmniej jedna z czterech osób oddelegowanych do wykonania przedmiotu zamówienia będzie posiadała uprawnienia dozorowe w następujących grupach (wymagane jest posiadanie wszystkich uprawnień objętych grupą uprawnień):
Grupa uprawnień G-1 obejmująca:
1) Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci energetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego.
2) Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne o napięciu o napięciu znamionowym nie wyższym niż
1 kV.
3) Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne o napięciu o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 15 kV.
4) Agregaty prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW.
5) Aparaturę kontrolno – pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania
i zabezpieczenia urządzeń i instalacji.
6) Pomiary instalacji elektrycznych do 1 kV.
Grupa uprawnień G-2 obejmująca:
1) Kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi.
2) Sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami o przesyle ciepła powyżej 50 kW.
3) Przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody o mocy powyżej 50 kW.
4) Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW.
5) Sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych.
6) Aparatura kontrolno – pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do powyższych urządzeń i instalacji.
Grupa uprawnień G-3 obejmująca:
1) Sieci gazowe i rozdzielacze o ciśnieniu nie niższym niż 0,5 MPa (gazociągi, punkty redukcyjne, stacje gazowe).
2) Urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa.
3) Przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW.
4) Aparatura kontrolno – pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do powyższych urządzeń i instalacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe
1. Oświadczenie w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5) ustawy, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a oferty zostały przygotowane niezależnie od siebie.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – Załącznik nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia polisy OC.
2. Dokument poświadczający, że wszyscy pracownicy oddelegowania do pełnienia dyżurów będą posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie „Eksploatację urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych” w terminie nie późniejszym, niż termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy.
3. Dokument poświadczający posiadanie przez co najmniej czterech pracowników wykonawcy oddelegowanych do wykonywania usługi uprawnień eksploatacyjnych SEP w następujących grupach (wymagane jest posiadanie wszystkich uprawnień objętych grupą uprawnień): G-1,G-2, G-3 oraz co najmniej jednego pracownika posiadającego również uprawnienia dozorowe.
4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu i nr uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
5. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują usługi konserwacji i napraw bieżących instalacji oraz urządzeń technicznych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w budynkach Szpitala nieprzerwanie przez okres, co najmniej 12 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 1.2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby niewymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
3. Dokumentu, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający wymaga złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Jeżeli wymienione dokumenty znajdują się w ogólnodostępnych bazach danych, wykonawca może wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów przez zamawiającego.
5. Oświadczenia wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO. Załącznik nr 3
6. Oświadczenie określone w art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ.
7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące liczby osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe SEP G1, G2, G3 wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Oświadczenie złożone w celu oceny kryterium kwalifikacji zawodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia i zdolności technicznych i zawodowych muszą spełniać wykonawcy w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, natomiast warunek dotyczących braku podstaw wykluczenia musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający i Wykonawca dopuszczają zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 późn. zm.);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46 );
- jeśli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tj. waloryzację o wartość wskaźnika zmiany cen towarów nieżywnościowych trwałego użytku ogłoszony w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok kalendarzowy 2023 i 2024. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wejdzie w życie nie wcześniej niż począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego określający wskaźnik odpowiednio za rok kalendarzowy 2023 i 2024 oraz nie wcześniej niż od miesiąca, w którym został złożony stosowny wniosek
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku
- Konserwacja, obsługa serwisowa klatek schodowych, szybów windowych oraz kontrola tlenku węgla w garażach samochodowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w dzielnicy Bielany.
- Obsługa techniczna i konserwacja Biblioteki Uniwersyteckiej, SAT, Artes Liberales, wraz z urządzeniami, instalacjami i wyposażeniem z wykonaniem prac zabezpieczających
- Usługa utrzymania i eksploatacji budynków
- Usługa serwisowa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznych, klimatyzacyjnych i spalinowych wraz z automatyką oraz konserwacją kotłowni gazowych w obiektach Politechniki Lubelskiej
- Obsługa serwisowa urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Collegium Medicum UWM w Olsztynie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.