Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00127970/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00141936/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace naukowo - badawcze w zakresie radiofarmaceutyków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5a9236-b824-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161023,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40823,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot został podzielony na 3 części:
Część 1 – środki dezynfekujące 1;
Część 2 – środki dezynfekujące 2;
Część 3 - środki dezynfekujące 3;
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybraną przez siebie część.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy do siedziby Zamawiającego preparatów do dezynfekcji w podziale na 3 części w ilościach i asortymencie wskazanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w Załączniku nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot zamówienia w terminie nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia, a dostawa ma nastąpić nie później niż 30 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Termin dostawy może być przedłużony na wniosek Wykonawcy, wskazujący przyczyny uniemożliwiające dostawę i termin jej wykonania po ustaleniu przeszkód, których nie można było przewidzieć.
Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych pozycji zamówienia z jednym numerem serii producenta. W przypadku braku wymaganej zamówieniem ilości w momencie zamówienia, konieczna będzie konsultacja z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów takiej dostawy.
Zamawiający będzie zamawiał środki dezynfekcyjne w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym nie więcej niż o 30% (dotyczy każdej pozycji). W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty Umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102298,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102298,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102298,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102298,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Henry Kruse Sp. z o. o.
ul. Kolejowa 3,
Bielany Wrocławskie,
55-040 Kobierzyce
NIP: 894-10-22-653
Oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest jedyną ofertą złożoną w części nr 2 w niniejszym postępowaniu. Oferta spełnia wymagania określone w SWZ i nie podlega odrzuceniu. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia. Oferta uzyskała największą liczbę punktów (100,00 pkt). Kryterium oceny ofert stanowiła „cena brutto” (waga kryterium - 100%). W części nr 3 środki dezynfekujące III jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę:
Medilab Sp. z o. o.
ul. Wysockiego 6c,
03-371 Warszawa
NIP: 524-040-80-22
Oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest jedyną ofertą złożoną w części nr 3 w niniejszym postępowaniu. Oferta spełnia wymagania określone w SWZ i nie podlega odrzuceniu. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia. Oferta uzyskała największą liczbę punktów (100,00 pkt). Kryterium oceny ofert stanowiła „cena brutto” (waga kryterium - 100%).
Umowa została podpisana z Wykonawcą w dniu 26.04.2023r. w zakresie części 3 na kwotę 21 772,80 PLN na okres 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa dewarów do przechowywania i transportu wewnętrznego ciekłego azotu i helu.
- Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj-wybuduj-wyposaż.
- Usługa serwisowa polegająca na przeglądach i naprawie Tomografu Komputerowego Philips Ingenuity CT razem ze stacją opisową IntelliSpace Portal Soolution Value
- "Zakup infrastruktury IT projektu POLFEL w podziale na 2 części"
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
- Kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Otwocku wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie oraz artykułów gospodarczych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.