Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00161397/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00161544/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00164970/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa aparatu i zakup odczynników do archiwizacji próbek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malborska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-255
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckikol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckikol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/rckik_w_olsztynie/postepowania/1951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa aparatu i zakup odczynników do archiwizacji próbek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-035d83df-0660-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017760/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dzierżawa aparatu i zakup odczynników do archiwizacji próbek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161397/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA-26/7 P-7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486402,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Dzierżawa urządzenia (rok produkcji 2018-2021), stanowiącego w pełni automatyczny system do archiwizacji próbek osocza z oprogramowaniem i podłączeniem systemu do posiadanego przez Zamawiającego programu komputerowego.
b. Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych przeznaczonych do zarchiwizowania 2x500 µl (mikrolitrów) próbek osocza pochodzących od 150.000 donacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544952,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544952,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544952,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DiaHem AG Diagnostic Products
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5262960910
7.3.3) Ulica: Schlosserstrasse 4
7.3.4) Miejscowość: Bulach
7.3.5) Kod pocztowy: CH-8180
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
autoryzowany serwis, wsparcie techniczne i merytoryczne - DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544952,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1370N na odcinku od km około 0+900 do msc. Unieszewo."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1370N na odcinku około 1 km w msc. Siła."
- Modernizacja budynku Obwodu Drogowego w Pieniężnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa, wędlin, drobiu oraz produktów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie
- Remont pomieszczenia nr 104 w budynku Wydziału Sztuki przy ul. Szrajbera 11 w Olsztynie.
- Zmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych - Etap I budowa bursy szkolnej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/13/2024
- Zakup i dostawa podłóż i suplementów, testów Vidas, zestawu transportowego, pożywek Listeria, wskaźników biologicznych dla PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.