eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów-Charsznica"Przewóz dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Charsznica w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) w roku szkolnym 2021/22"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Charsznica w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) w roku szkolnym 2021/22”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHARSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 20

1.5.2.) Miejscowość: Miechów-Charsznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-250

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 383-61-10

1.5.8.) Numer faksu: 41 383-62-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@charsznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.charsznica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewóz dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Charsznica w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) w roku szkolnym 2021/22”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a15c0c7-00dd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013487/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz Dzieci do szkół na terenie Gminy Charsznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.261.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173983,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Charsznica, odbywająca się w ramach komunikacji regularnej w formie zakupu biletów miesięcznych, w roku szkolnym 2021/22.
Przewozy dzieci odbywały się będą w ramach jednego zadania, na trasach do następujących szkół:
• Szkoła Podstawowa im. A. Malatyńskiego w Miechowie- Charsznicy,
• Szkoła Podstawowa w Tczycy,
• Szkoła Podstawowa w Pogwizdowie,
• Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Swojczanach,
• Samorządowe Przedszkole w Charsznicy
1.1. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów
z biletem miesięcznym (w oparciu o ceny biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu)
w terminie od 01.10.2021 r. do 24.06.2022 r.
1.2. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów do dyspozycji Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego i terminowego dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wymagana liczba miejsc siedzących w autobusie – odpowiednia dla liczby uczniów oraz opiekuna. Wykonawca zapewnia 4 opiekunów, na 4 liniach obsługiwanych przez Wykonawcę jednocześnie. Każda z linii obsługiwana będzie przez jeden autobus, do którego przypisany zostanie jeden opiekun. W roku szkolnym 2021/22 szacowana liczba uczniów to 308.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Gryf Robert Byczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 659-102-05-80

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.