Og³oszenie z dnia 2025-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie
– Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ostocki - Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzdb-stbialystok.wrotapodlasia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie
– Etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b540d8f-e099-4a60-879d-9eaa0b1acd92
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00197644
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,196750,7b0c1b0e92156ab048bdbdb69074a820.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,196750,7b0c1b0e92156ab048bdbdb69074a820.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
2 ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3 Szczegó³owe Instrukcje korzystania z Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
4 Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu:
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶cie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego.
- wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje o obowi±zuj±cych zasadach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Bia³ystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych dalej jako: Pzp oraz przepisami wykonawczymi do Pzp.
4) odbiorcami danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Administratora, podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy, w szczególno¶ci na bie¿±c± obs³ugê platformy przetargowej PZP24.pl, ¶wiadczenie us³ug prawnych, osoby lub podmioty uczestnicz±ce przy realizacji dostaw/us³ug/robót budowlanych, osoby lub podmioty, którym udostêpniono dokumentacjê postêpowania na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych, osoby lub podmioty, które z³o¿y³y wniosek o udostêpnienie informacji publicznej, w przypadku zadañ wspó³finansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych podmioty wskazane w przepisach prawa i decyzjach/umowach w sprawie dofinansowania, a tak¿e inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach okre¶lonych innymi przepisami prawa;
5) dane osobowe przechowywane bêd± zgodnie z obowi±zuj±cym w jednostce Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wzglêdnie przez okres gwarancji/rêkojmi wynikaj±cy z zawartej umowy albo przez okres wskazany w umowie o dofinansowanie w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych/europejskich;
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wymogiem umownym/warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub mog± uniemo¿liwiæ zawarcie umowy;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) dane osobowe zostan± przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowi±zek wynikaæ bêdzie
z przepisów prawa;
9) osobie przys³uguj prawo:
− na podstawie art. 15 RODO do dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania 1);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
10) osobie nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
Szczegó³owy zakres, sposób i warunki wykonywania zamówienia zawiera:
1. Opis przedmiotu zamówienia - rozdzia³ III SWZ
2. Przedmiar robót – rozdzia³ IV SWZ
3. Projektowane postanowienia umowy – rozdzia³ V SWZ
4. Mapa z odcinkami i SST - rozdzia³ VI SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:
1 cena oferty 60 %
2 okres gwarancji 40 %
gdzie 1%=1 pkt
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie ww. kryteriów oceny.
Szczegó³y wskazano w pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
1.2. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e:
a) wykona³ (zakoñczona robota) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. L (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych) o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da,
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
- osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych oraz zrealizowa³a min. 1 robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. L (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych) o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³±cznika nr 5 do SWZ);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zawieraæ:• wype³niony formularz oferty sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Rozdzia³ II SWZ;
• wype³niony kosztorys ofertowy Rozdzia³ IV SWZ;
• informacja o czê¶ci zamówienia jak± Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy na formularzu oferty;
• pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
• o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
• o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby Za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• O¶wiadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ, Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.W przypadku, o którym mowa wy¿ej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 6 do SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej).
Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z zapisami ppkt. 15.10 SWZ.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – Lider;
Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych w Projektowanych postanowieniach umownych warunków ich wprowadzenia oraz na podstawie art. 455 ustawy pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mog± podlegaæ wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy pzp
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa urz±dzeñ do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne ¼ród³a energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w budynku szko³y.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie dróg na terenie so³ectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Miros³awcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - O¶no Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- "BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ W UL. LE¦NEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ¯WIROWEJ, W UL. SO£ECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWO¦CI TRZCIANY, GMINA JAB£ONNA"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.