Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi o nazwie Terapia Integracji Sensorycznej – 167 godzin dla 10 dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42215-66-60
1.5.8.) Numer faksu: 42215-66-60 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3762f55c-daa3-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi o nazwie Terapia Integracji Sensorycznej – 167 godzin dla 10 dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3762f55c-daa3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151777/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Terapia Integracji Sensorycznej dla dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej, uczestników projektu „Razem damy radę”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WŁ "Razem damy radę"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/RDR/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi o nazwie Terapia Integracji Sensorycznej – 167 godzin dla 10 dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu „Razem damy radę” realizowanego w powiecie pabianickim dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
Po stronie Wykonawcy należy: wyspecjalizowana kadra, specjalistyczna sala, wyposażenie oraz szatnia.
1. Czas realizacji zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 30.06.2023 r.
2. Dni tygodnia: od poniedziałku do piątku – dni i godziny ustalone indywidualnie do osoby/grupy.
3. Terapia SI powinna być realizowana na terenie powiatu pabianickiego.
4. Terapia SI powinna być dostosowane indywidualnie do dzieci – liczba godzin również.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do:
a) Diagnozy zaburzeń rozwoju;
b) Tworzenia indywidualnego planu terapii w oparciu o diagnozę;
c) Prowadzenia terapii;
d) Monitorowania postępów terapii;
e) Udzielania porad dotyczących kontynuacji terapii w domu przez opiekunów dziecka;
f) Przedstawienie na piśmie opinii indywidualnych po zakończeniu realizacji usługi
(z uwzględnieniem wskazania problemów uczestnika, rekomendacji oraz określenia skuteczności zastosowanych działań);
g) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej każdego uczestnika (program zajęć, dziennik zajęć wraz z listą obecności, raport końcowy z przeprowadzonych zajęć) w ciągu 14 dni od zakończenia zajęć u każdego uczestnika,
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram realizacji terapii (harmonogram udzielanego wsparcia), celem zamieszczenia na stronie internetowej projektu oraz przekazania do Instytucji Pośredniczącej tj. Wojewódzki Urząd Pracy
w Łodzi,
7. Wykonawca, zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom terapii odpowiednich warunków lokalowych. Terapia powinna być prowadzona w salach klimatyzowanych, wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, środki audiowizualne, w oparciu o zapisy Bhp.
8. Wykonawca zapewnia materiały i środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć (wyposażenie Sali SI).
9. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku, które Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą zostały określone w Zapytaniu ofertowym.
10. Zajęcia powinna przeprowadzać osoba, która posiada:
a) wykształcenie wyższe (do oferty należy dołączyć skan/kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych) oraz ukończony pełnowymiarowy kurs II stopnia w zakresie Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej lub ukończone kwalifikacyjne studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej i certyfikat terapeuty SI (do oferty należy dołączyć skan/kopię zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu II stopnia w zakresie Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej lub skan/kopię dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu Integracji Sensorycznej oraz skan/kupię certyfikatu terapeuty SI);
b) doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie / w pracy z określona grupą docelową nie powinno być krótsze niż rok,
c) wykonawca lub osoba przez niego wskazana zapewni ciągłość realizacji usługi oraz nie będzie podlegała wymianie na inną osobę w trakcie realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji losowych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego,
d) odpowiednio wyposażony gabinet do prowadzenia terapii na terenie Powiatu Pabianickiego lub poza terenem Powiatu Pabianickiego lecz w odległości nie większej niż 25 kilometrów od siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w widocznym miejscu plakatów informacyjnych, otrzymanych od Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonej terapii, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności (z podpisami uczestników zajęć), wymiar godzin i tematy realizowane w ramach terapii.
12. Listy obecności oraz wszelkie dokumenty wytworzone w ramach terapii, zostaną oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014—2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizyty na terapii w miejscu wskazanym
w ofercie/harmonogramie, celem określenia zgodności ze stanem faktycznym na etapie oceny ofert, przed podpisaniem umowy lub w trakcie trwania.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli prowadzonej usługi w trakcie jej realizacji.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby uczestników. Całość będzie rozliczona zgodnie z ceną przypadającą na jedną osobę, którą Wykonawca zaoferuje w ofercie.
16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem terapii.
17. Wykonawca nie może pobierać opłat od uczestników terapii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w postępowaniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.