Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych Biurach Powiatowych oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Oddział Regionalny Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elizówka 65A
1.5.2.) Miejscowość: Ciecierzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-003
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817568820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubelski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych Biurach Powiatowych oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40326e26-dfba-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR03.2616.1.2021.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145558,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie, napad oraz pożar obiektów Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Przedmiotem zamówienia są również usługi napraw bieżących związane z utrzymaniem Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadów (zwanych SSWiN) stanowiących własność ARiMR.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w/w usług w odniesieniu do obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
3. W ramach usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać Systemy Sygnalizacji Włamań i Napadów w stanie przydatnym do użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych, przez okres trwania umowy. Wszelkie koszty napraw i wymiany uszkodzonego sprzętu zainstalowanego przez Wykonawcę poniesie Wykonawca, chyba że uszkodzenia urządzeń powstały w wyniku używania ich niezgodnie z ich przeznaczeniem (np. uszkodzenia mechaniczne), wówczas koszty naprawy poniesie Zamawiający. Wykonawca przedstawi kosztorys naprawy a do usunięcia awarii przystąpi po zaakceptowaniu kosztorysu przez Zamawiającego.
Monitoring, usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od 01.10.2021 r. i trwać przez okres 24 miesięcy.
W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 01.10.2021 r. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
50333200-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208915,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410524,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208915,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altest Systemy Zabezpieczeń Cezary Pojmaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430016465
7.3.3) Ulica: Ochotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-012
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca będzie korzystał z następujących podwykonawców:
a) Agencja Ochrony LEW-TRANS-BANK sp. z o.o. z siedzibą w Białej Podlaskiej, ul. 34 Pułku Piechoty 13, 21-500 Biała Podlaska w zakresie podejmowania interwencji,
b) Biuro Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Zamościu,
ul. Fryderyka Szopena 3, 22-400 Zamość w zakresie podejmowania interwencji,
c) Agent Service sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Opolu Lubelskim, ul. Podzamcze 79 B, 24-300 Opole Lubelskie w zakresie podejmowania interwencji,
d) Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych Cerber Jerzy Strzaliński z Siedlec,
ul. 3 Maja 37/5, 08-110 Siedlce w zakresie podejmowania interwencji,
e) RR Security Safety sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Makowska 95, 04-307 Warszawa w zakresie podejmowania interwencji,
f) Solid Group sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa w zakresie podejmowania interwencji,
g) Insel Smart System sp. z o.o. z siedzibą we Włodawie, ul. Lubelska 56, 22-200 Włodawa w zakresie podejmowania interwencji,
h) Ekotrade sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa w zakresie podejmowania interwencji.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208915,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2023-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.