eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyPrzygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej w Tychach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej
nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej w Tychach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Armii Krajowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367437818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp14@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp14tychy.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej
nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej w Tychach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49619d8d-e632-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004254/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie zestawów obiadowych do stołówki szkolnej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej w Tychach w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z wymogami ustawy Pzp komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określanych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub e-mail: sp14@oswiata.tychy.pl
3. Złożenie oferty odbywa się na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla uczniów
Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej
w Tychach

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-05 do 2023-06-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe szefa kuchni oraz dietetyka/ technologa żywienia zbiorowego w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym w żywieniu zbiorowym wyznaczonych do wykonywania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
3.2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów sanepidu.
3.2.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (tj. spełnia ten Wykonawca, który będzie realizował zakres umowy, na który wymagane jest posiadanie wpisów do rejestru).
3.2.3. Wykonawca nie może powoływać się na potencjał podmiotu trzeciego, w zakresie spełnienia warunku w zakresie zdolności dotyczącej posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3.2.4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane ( tj. Spełnia ten warunek Wykonawca, który będzie realizował zakres umowy, na który wymagane jest posiadanie wpisów do rejestru).
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu gotowych posiłków dla placówki oświatowej (catering) w sposób ciągły przez okres, co najmniej 9 miesięcy, o wartości usługi, co najmniej 130 000 zł brutto.
3.4.1.1. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać, na jaką wartość usługa została wykonana do dnia wystawienia dowodu, o którym mowa w pkt 3.4.1. niniejszego rozdziału SWZ, potwierdzającego czy usługa jest wykonywana należycie. Podana/wskazana wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku.
3.4.1.2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji,
gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek, o którym wyżej mowa w pkt. 3.4.1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje
się Wykonawca. (Brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia).
3.4.1.2.1. W odniesieniu do warunków, o który mowa w pkt. 3.4.1. niniejszego Działu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji, których te zdolności są wymagane.
3.4.1.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1b do Formularza Ofertowego.
3.4.2. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego, co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego:
3.4.2.1. Szef kuchni, tj. osoba, która posiada, co najmniej wykształcenie zawodowe na kierunku gastronomia,
3.4.2.2. Dietetyk, tj. osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe dietetyka, czyli legitymująca się, co najmniej wykształceniem średnim medycznym w zakresie dietetyki, posiadająca, co najmniej 3 letnie doświadczenie polegające na pracy w zawodzie dietetyka
3.4.2.3. Technolog żywienia zbiorowego, tj. osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe technologa żywienia zbiorowego, czyli co najmniej wykształcenie średnie na kierunku technolog żywienia zbiorowego, posiadająca, co najmniej 3 letnie doświadczenie polegające na pracy w zawodzie technologa żywienia zbiorowego.
3.4.2.4. Zamawiający dopuszcza, by wymagania określone w pkt 3.4.2.2. i 3.4.2.3 mogła spełniać jedna osoba.
3.4.2.5. Funkcji szefa kuchni nie można łączyć z funkcją dietetyka./technologa żywienia zbiorowego
3.4.2.6. Każda dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia niespełniająca powyższego warunku nie może pracować samodzielnie przy realizacji przedmiotu zamówienia, tzn. w pojedynkę uczestniczyć i odpowiadać za wykonanie przypisanych czynności.
3.4.3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował, co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania wynikające z art. 62 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
3.4.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

XVII. Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnęgo na ePUAP i udostępnionego na miniportalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.