Og³oszenie z dnia 2022-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00250427/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 44 im. Marii Curie-Sk³odowskiej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 44
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: IM. MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722621
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Morawa 86
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-354
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 98 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp44.katowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp44.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Centrum Us³ug Wspólnych w Katowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271521223
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Graniczna 27
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 40-017
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.11.9.) Numer telefonu: 32 357 08 00
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 44 im. Marii Curie-Sk³odowskiej w Katowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9dd30c27-e657-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00197937
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00150692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont sali gimnastycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ (dalej jako „Platforma”) pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za p o¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Forma Sk³adanych O¶wiadczeñ i Dokumentów (szczegó³y w pkt 9. SWZ)
1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne,
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB ,natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj..:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kbit/s,
- komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
24.1.1. Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 44 im. Marii Curie-Sk³odowskiej, ul. Morawa 86, 40-354 Katowice, e-mail: sp44.katowice@gmail.com , tel. 32 256 98 87.
24.1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿liwy jest kontakt w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
- pod numer telefonu 32-6061323 lub 32-6061328 w godzinach 8.00 – 15.00;
- pisemnie na adres siedziby Administratora;
24.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/351/2022 pn. „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 44 im. Marii Curie-Sk³odowskiej w Katowicach”.
24.1.4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129 tj.ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz Zamawiaj±cy, który prowadzi postêpowanie oraz obs³ugê finansowo-ksiêgow±;
24.1.5. dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
24.1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
24.1.7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie bêd± profilowane;
24.1.8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
24.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/351/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu, na istniej±cej podkonstrukcji, wymiany nawierzchni (wyk³adziny PVC) w sali gimnastycznej o powierzchni 331,225 m2 w zakresie:
demonta¿ i powtórny monta¿ po wykonanych robotach budowlanych istniej±cych drabinek gimnastycznych oraz bramek do pi³ki rêcznej,
demonta¿ i monta¿ po wykonanych robotach budowlanych trybun teleskopowych wolnostoj±cych,
dostawa i monta¿ 3 tulei monta¿owych, 3 s³upków aluminiowych w tym jeden dwustronny oraz profesjonalnej siatki z antenkami do pi³ki siatkowej,
demonta¿ i monta¿ progów aluminiowych w drzwiach,
demonta¿ listew przypod³ogowych drewnianych,
demonta¿ wyk³adziny sportowej PVC,
u³o¿enie wyk³adziny sportowej PVC,
malowanie linii boisk,
monta¿ listwy przy¶ciennej drewnianej,
utylizacja materia³u z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynno¶ci zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a tak¿e dokumentacj± projektow± i innymi decyzjami w zakresie niezbêdnym do pe³nej realizacji i odbioru Inwestycji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44112220-6 - Pod³ogi z tworzyw sztucznych
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp , niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zostanie poprawiona.
3. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, postêpowanie zostanie uniewa¿nione. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie tak¿e w innych przypadkach, okre¶lonych w ustawie Pzp.
5. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
6. Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, który z³o¿y ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, i która zostanie najwy¿ej oceniona (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej SWZ). Zamawiaj±cy nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
7. Zamawiaj±cy powiadomi o wyniku postêpowania przesy³aj±c zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy z³o¿yli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Platformie przetargowej. Zawiadomienie o rozstrzygniêciu postêpowania bêdzie zawiera³o informacje, o których mowa w art. 253 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Obs³uga gwarancyjna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego spo¶ród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
7.2.4.1. dysponuje nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, tj.: osob± dedykowan± do pe³nienia funkcji Kierownika robót budowlanych ¬– posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Uwaga:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r. poz. 1646 t.j.) lub spe³niaj± warunki dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
2. W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku ¶wiadczenia us³ug transgranicznych przez osoby wskazane przez wykonawcê uzna warunek posiadania uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi za spe³niony je¿eli w dniu w którym up³ynie termin sk³adania ofert osoby te bêd± spe³nia³y wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), a wiêc wymagania konieczne do uzyskania wpisu tymczasowego w rozumieniu art. 20a ust. 8 tej ustawy. Tym samym Zamawiaj±cy nie wymaga uzyskania wpisu tymczasowego od osób wskazanych w Wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji Zamówienia.
4. Natomiast wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy bêdzie zobowi±zany taki wpis uzyskaæ i przed³o¿yæ na tê okoliczno¶æ stosowny dokument wobec ka¿dej z osób ¶wiadcz±cych us³ugê transgraniczn±, której dotycz±ca przepisy wskazanej wy¿ej ustawy.
7.2.4.2. nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ roboty budowlane o z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub remoncie boiska w zakresie u³o¿enia nawierzchni sportowej z wyk³adziny PVC o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto ka¿da – zakoñczone i odebrane protoko³em czê¶ciowym lub koñcowym.
Uwagi:
1. Tre¶æ tego warunku w istocie wyra¿a wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykona³ ka¿de z ww. przedsiêwziêæ, o okre¶lonej powy¿ej charakterystyce. Dla Zamawiaj±cego miar± wiedzy i do¶wiadczenia w ramach niniejszego warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie okre¶lonych powy¿ej robót budowlanych, ale przede wszystkim niezak³ócone - co najmniej dwukrotne - powtórzenie ka¿dej z ww. robót budowlanych [przedsiêwziêcia].
2. Maj±c na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane
w warunku udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza sumowania [³±czenia potencja³u] w zakresie tego warunku udzia³u w postêpowaniu, gdy¿ wypacza³oby to cel, który powinien zostaæ osi±gniêty poprzez tak postawiony warunek.
3. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywisto¶ci by³y wykonywane przez Wykonawcê w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawc± lub Wykonawcami,
nale¿y w Wykazie robót, wskazaæ, jakie czynno¶ci w ramach tych robót by³y wykonywane przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o niniejsze zamówienie. Faktyczny wk³ad konsorcjanta w prowadzeniu dzia³añ mo¿e polegaæ na osobistym wykonaniu robót, ale tak¿e zarz±dzanie i administrowanie robotami mo¿e wystarczyæ do powo³ania siê na do¶wiadczenie nabyte w toku ich realizacji.
4. Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku.
5. W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu:
1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ
1.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±:1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 7.1 i 7.2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w pkt 8.3.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1.3.1. wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.3.2. podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a do SWZ.
2. Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ:
2.1. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – je¿eli zosta³o ustanowione b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej);
2.2. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty „WYKAZ MATERIA£ÓW I URZ¡DZEÑ RÓWNOWA¯NYCH".
Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
2.3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca, korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
2.4. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (tak¿e spó³ki cywilnej).
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z pkt. 8.2.1 – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga:
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 8.1.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zatem ten spo¶ród wykonawców, który posiada zdolno¶ci do realizacji zamówienia, tj. spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, powinien zrealizowaæ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikaæ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
9. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem pkt. 15.9.1 SWZ.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ .1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp (tzw. przes³anki wykluczenia obligatoryjne) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i monta¿ wyposa¿enia na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej Województwa ¦l±skiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastêpczej
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ZU¯YWALNYCH DO BADAÑ LABORATORYJNYCH
- Dostawa u¿ywanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTO¦CI WEWN¡TRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJ¡CEGO SIÊ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup us³ugi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacj± na Centrum Integracji Miêdzypokoleniowej
wiêcej: Pod³ogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.