Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133352/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00133352/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25 (po zmianach)
- 2022/BZP 00133565/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 - III ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Warszawska 89
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-083
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895212808
1.5.8.) Numer faksu: 89 5273536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrawczyk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 - III ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a30d7921-c21a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076131/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Remont pomieszczeń w budynku Oddziału III etap Oddział w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133352/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OL.D-3.2421.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 702447,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 - III ETAP
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819340,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978304,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819340,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JS GROUP Budownictwo, Inwestycje, Materiały Budowlane Jarosław Szylhabel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391028910
7.3.3) Ulica: ul. Smerfów 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-696
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Elementy branży elektrycznej oraz Elementy sieci strukturalnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819340,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i dostawa profesjonalnej bieżni oraz schodów treningowych na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1485 relacji Żardeniki - Księżno od km 0+950 do 1+100.
- Więcej bezpiecznych przejść dla pieszych. Budowa doświetlenia przejść dla pieszych etap VII - Doświetlenie przejść na ulicy Iwaszkiewicza
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej
- SZP.221-6.2025 Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Modernizacja oddziału dla dzieci
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka".
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Jagiellońskiej 7
- Modernizacja budynków infrastruktury społecznej na potrzeby mieszkańców Gminy Szudziałowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.