Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00256651/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Otwarcie Sezonu Letniego nad Wis³±”, „15. ¦wiêto Wis³y”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ho¿ej 13A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Otwarcie Sezonu Letniego nad Wis³±”, „15. ¦wiêto Wis³y”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea276e44-e58f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198055
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00091719/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Otwarcie sezonu letnego nad Wis³± i ¦wiêto Wis³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea276e44-e58f-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zzw.waw.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie tj. przygotowanie i przedstawienie szczegó³owego harmonogramu, planu dzia³añ komunikacyjnych i kosztorysu oraz realizacja wynikaj±cych z nich dzia³añ w ramach wydarzeñ:
1) „Otwarcie Sezonu Letniego nad Wis³±”,
2) „15 ¦wiêto Wis³y”,
Program wydarzeñ powinien mieæ charakter otwartych atrakcji kulturalnych, rekreacyjnych, sportowych i edukacyjnych.
2. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag:
a) „Cena” (C) – 40 pkt.
b) „Scenariusz wydarzeñ” (SW) – 60 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena” (C) wg poni¿szego wzoru:
najni¿sza zaoferowana cena brutto
C = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. w kryterium „Scenariusz Wydarzeñ” (SW) zostan± przyznane wg. poni¿szego schematu:
Koncepcja dzia³añ, o których mowa w pkt. V 2 b) – e) OPZ
• 1 pkt (Niedostatecznie okre¶lona koncepcja, nieodpowiadaj±ca zakresowi tematycznemu przedstawionemu w OPZ, o niskiej warto¶ci merytorycznej, brak sprecyzowanych grup odbiorców, brak opisu wyszczególnionych elementów dzia³añ)
• 5 pkt. (Dostatecznie okre¶lona koncepcja dzia³añ w dostatecznym stopniu odpowiadaj±ca zakresowi tematycznemu przedstawionemu w OPZ, o wystarczaj±cej warto¶ci merytorycznej, dostatecznie okre¶lona grupa odbiorców, dostateczny opis wyszczególnionych elementów dzia³añ)
• 15 pkt. (Bardzo dobrze okre¶lona koncepcja dzia³añ, o wysokiej warto¶ci merytorycznej, wyszczególnione grupy odbiorców, wyczerpuj±cy opis wyszczególnionych elementów dzia³añ )
1 lub 5 lub 15 pkt.
Koncepcja dzia³añ, o których mowa w pkt. V 3 b) – d) OPZ
• 1 pkt (Niedostatecznie okre¶lona koncepcja, nieodpowiadaj±ca zakresowi tematycznemu przedstawionemu w OPZ, o niskiej warto¶ci merytorycznej, brak sprecyzowanych grup odbiorców, brak opisu wyszczególnionych elementów dzia³añ)
• 5 pkt. (Dostatecznie okre¶lona koncepcja dzia³añ w dostatecznym stopniu odpowiadaj±ca zakresowi tematycznemu przedstawionemu w OPZ, o wystarczaj±cej warto¶ci merytorycznej, dostatecznie okre¶lona grupa odbiorców, dostateczny opis wyszczególnionych elementów dzia³añ)
• 15 pkt. (Bardzo dobrze okre¶lona koncepcja dzia³añ, o wysokiej warto¶ci merytorycznej, wyszczególnione grupy odbiorców, wyczerpuj±cy opis wyszczególnionych elementów dzia³añ ).
1 lub 5 lub 15 pkt.
Koncepcja wystawy w kubikach, o których mowa w pkt. V 2 f) i w pkt. V 3 e) OPZ
• 1 pkt (Niedostatecznie okre¶lona koncepcja, brak sprecyzowanych dzia³añ w ramach organizacji wystawy, brak okre¶lonej grupy odbiorców)
• 5 pkt. (Dostatecznie okre¶lona koncepcja, dzia³ania sprecyzowane
w dostatecznym stopniu, dostatecznie okre¶lona grupa odbiorców, )
• 15 pkt. (Bardzo dobrze okre¶lona koncepcja , dzia³ania sprecyzowane i dobrze opisane, wyszczególnione grupy odbiorców, )
1 lub 5 lub 15 pkt.
Harmonogram dzia³añ
Poziom adekwatno¶ci harmonogramu pozwalaj±cy na prawid³ow± realizacjê.
• 1 pkt (Niedostatecznie - harmonogram ma³o szczegó³owy i nieadekwatny, nie zabezpiecza prawid³owej i terminowej realizacji zadañ).
• 5 pkt (Dostatecznie - harmonogram dostatecznie szczegó³owy, adekwatny, wystarczaj±co zabezpiecza prawid³ow± i terminow± realizacjê zadañ)
• 15 pkt (Bardzo dobrze - harmonogram bardzo szczegó³owy, adekwatny, dobrze zabezpiecza prawid³ow± i terminow± realizacjê zadañ)
1 lub 5 lub 15 pkt
Ocena tego kryterium bêdzie liczona jako ¶rednia ocen poszczególnych cz³onków komisji zwo³anej przez Zamawiaj±cego do oceny ofert. Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e przyznaæ komisja badanej ofercie to 60 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz wydarzeñ
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonywa³ lub wykonuje* co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na przeprowadzeniu dzia³añ w zakresie organizacji wydarzeñ ka¿da o warto¶ci nie mniej ni¿ 90 000,00 z³. brutto (s³ownie z³otych: dziewiêædziesi±t tysiêcy)** realizowanych w ramach odrêbnych umów.
Uwaga:
* Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak± us³ugê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego / Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
** W przypadku gdy rozliczenie pomiêdzy Wykonawc±/Podmiotem a Zamawiaj±cym/Odbiorc± za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku polskiego na dzieñ og³oszenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga!
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wykonaniem us³ugi musi wykazaæ siê co najmniej jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4.2. Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w zakresie potencja³u osobowego.
4.3. Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania maszynami i urz±dzeniami niezbêdnymi do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 266 w zw. z:
1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5. art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
7. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do postêpowania poprzez z³o¿enie oferty, Wykonawca ma obowi±zek, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowozastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór o¶wiadczenia okre¶la za³±cznik nr 2 do SWZ oraz Za³±cznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem Umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-15 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostêpnion± na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) "Cena” (C) – 40 pkt.b) „Scenariusz wydarzeñ” (SW) – 60 pkt.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, monta¿ i konfiguracja nowych i demonta¿ zu¿ytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddzia³u OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu in¿ynier. wraz z przebudow± zjazdu i rozbudow± dojazdów w niezbêdnym zakresie - nr post. 064/25
- Us³uga cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIÑSKI DZIEÑ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobran¿owych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. ¦mia³ej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu pró¿niowego, uchwytów do igie³ oraz igie³ systemowych.
- Przegl±dy roczne i piêcioletnie stanu technicznego budynków
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 6 targów ¶niadaniowych pn. "Niedzielne targi ¶niadaniowe na Serku Bielañskim, Kêpie Potockiej i przy Urzêdzie Dzielnicy Bielany" w ramach realizac. proj. Bud¿etu Obyw. 2025 r.
- Kompleksowa organizacja, koordynacja i przeprowadzenie ogólnodostêpnego plenerowego pikniku sportowo-rekreacyjnego pn. "Dzieñ Dziecka na Bemowie"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii spo³ecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Spo³eczna w województwie lubelskim".
- Wykonanie kompleksowej obs³ugi (Obs³uga techniczna, sprzêt i realizacja transmisji online z konferencji) podczas konferencji miêdzynarodowych i spotkañ w 2025r. dla CTK AGH - DE-dzp.272-178/25
- Us³uga techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkañcami Bia³egostoku
- Organizacja wydarzeñ dla ARP S.A. na terenie m. st. Warszawy, w 2 czê¶ciach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.