Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa na spotkanie Wielkanocne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego organizowane w dniu 18 kwietnia 2025 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222345927
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ac@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10777801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa na spotkanie Wielkanocne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego organizowane w dniu 18 kwietnia 2025 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0595afb4-b630-4363-9857-d9b990ed6424
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 usługa cateringowa na spotkanie wielkanocne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.U.PM.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2598696,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostarczenie cateringu w ilości odpowiedniej dla 25 osób na organizowane w Politechnice Warszawskiej spotkanie wielkanocne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego w dniu 18 kwietnia 2025 r.
Zakres zadań i prac w ramach przedmiotowych usług oraz szczegółowe wymagania dotyczące wykonywania usług objętych zamówieniem jest określony w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2935,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3846,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2935,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bistro Chochelka U. Wyszyńska, G. Respondek spółka cywilna (s.c.)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Urszula Wyszyńska oraz wspólnik spółki cywilnej Bistro Chochelka 2) Grzegorz Respondek oraz wspólnik spółki cywilnej Bistro Chochelka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010991088
7.3.3) Ulica: Rektorska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-614
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BISTRO CHOCHELKA URSZULA WYSZYŃSKA I GRZEGORZ RESPONDEK spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2935,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-18 do 2025-04-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) pkt. 7.3.), to, zgodnie z komparycją umowy nr ZP.U.PM.19.2025:
a) URSZULA WYSZYŃSKA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą URSZULA WYSZYŃSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BISTRO CHOCHELKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej ze statusem indywidualnej działalności gospodarczej prowadzonej wyłącznie w formie spółki/spółek cywilnych, z adresem stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej w województwie mazowieckim - miejscowość Warszawa (00-614) przy ulicy Rektorskiej nr 2, krajowy numer identyfikacyjny ->REGON: 386381715, NIP: 5222806841,
b) GRZEGORZ RESPONDEK prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ RESPONDEK ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BISTRO CHOCHELKA wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej ze statusem aktywny, z adresem stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej w województwie mazowieckim - miejscowość Warszawa (03-994) przy ulicy Wał Miedzeszyński, nr 414, lok. 22
krajowy numer identyfikacyjny -> REGON: 240319365, NIP: 6412289964,
działający wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą Bistro Chochelka U. Wyszyńska, G. Respondek spółka cywilna (s.c.), krajowy numer identyfikacyjny ->NIP: 7010991088, REGON: 386530316.
2) pkt. 7.3.2) - wskazano Krajowy Numer Identyfikacyjny (NIP) SPÓŁKI CYWILNEJ BISTRO CHOCHELKA, zgodnie z komparycją umowy, o której mowa w ppkt 1) powyżej.
2. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA, o którym mowa w pkt 8.3.) niniejszego Ogłoszenia w SEKCJI VIII UMOWA , zgodnie z § 2 ust. 1 umowy nr ZP.U.PM.19.2025 to: 18.04.2025 r. godzina rozpoczęcia uroczystości 10:00, zgodnie z terminarzem znajdującym się w załączniku nr 1 (OPZ) do umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
- usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.