Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123681/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=53561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f127fd-bbf1-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123681/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-49/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 1 – RDW Kraków: DW 780, 781, 791Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 780, 781 i 791 (lokalizacja robót: m. Kryspinów – Liszki, Brodła, Chrzanów – Płaza, Jankowice, Lgota – Ostrężnica) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 780, 781 i 791 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 780, 781 i 791 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 2 – RDW Kraków: DW 781, 949Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 781 i 949 (lokalizacja robót: m. Gierałtowice, Wieprz, Polanka Wielka) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 781 i 949 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 781 i 949 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 3 – RDW Jakubowice: DW 783, 791Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 783 i 791 (lokalizacja robót: m. Olkusz, Wierzchowisko, Maków, Falniów, Kalina Rędziny – Rosiejów, Klucze) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 783 i 791 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 3 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 783 i 791 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 3 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 81170,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 4 – RDW Myślenice: DW 964, 965, 966Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 964, 965 i 966 (lokalizacja robót: m. Wieliczka – Zabawa, Podłęże, Nowy Wiśnicz, Żegocina, Limanowa, Wieliczka – Bilczyce, Podolany, Tymowa) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 964, 965 i 966 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 4 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 964, 965 i 966 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 4 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 5 – RDW Myślenice: DW 953, 955, 956, 967, 968Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 953, 955, 956, 967 i 968 (lokalizacja robót: m. Przytkowice, Gołuchowice – Przytkowice, Zebrzydowice, Jawornik, Sułkowice, Borzęta, Brzączowice, Winiary, Marszowice, Niewiarów, Książnice, Mszana Dolna) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 953, 955, 956, 967 i 968 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 5 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 953, 955, 956, 967 i 968 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 5 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 146943,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 6 – RDW Nowy Sącz: DW 957Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 957 (lokalizacja robót: odcinek Zubrzyca Dolna – Czarny Dunajec) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 957 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 6 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 957 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 6 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 193756,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 7 – RDW Nowy Sącz: DW 981Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 981 (lokalizacja robót: m. Kąclowa, Polany, Krynica-Zdrój) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 981 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 7 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 981 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 7 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 174790,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 8 – RDW Tarnów: DW 975Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 975 (lokalizacja robót: odcinek Dabrowa Tarnowska – Dębina Łękowska) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 975 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 8 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 975 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 8 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 129951,22 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remonty cząstkowe nawierzchni wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – z podziałem na części: Część nr 9 – RDW Tarnów: DW 975, 980Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 975 i 980 (lokalizacja robót: odcinek Olszyny – Paleśnica, odcinek Jurków – Gromnik) na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 975 i 980 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 9 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich nr 975 i 980 – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 9 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598369,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520271660
7.3.3) Ulica: Biskupice
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520271660
7.3.3) Ulica: Biskupice
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU ZAMET Andrzej Barczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272473093
7.3.3) Ulica: Kąpiele Wielkie
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ BARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ BARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa MATRAB Marian Kaptur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350818985
7.3.3) Ulica: ul. Zarabie
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie obejmującym Część nr 5 do upływu terminu składania ofert określonego w SWZ nie została złożona żadna oferta, tj. do dnia 29.04.2022 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła jakakolwiek oferta na niniejsze zamówienie (Część nr 5). Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 1 ustawy PZP.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna ROL Andrzej Rol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490778790
7.3.3) Ulica: ul. Sierockie
7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216186,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna ROL Andrzej Rol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490778790
7.3.3) Ulica: ul. Sierockie
7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172027,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172027,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852728064
7.3.3) Ulica: ul. Św. Floriana
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172027,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852728064
7.3.3) Ulica: ul. Św. Floriana
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
jakie przetargi wygrała firma
Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zakres podstawowy zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 20 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.