eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D³ugoszyn"¦WIADCZENIE US£UGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12"



Og³oszenie z dnia 2021-09-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CELOWY ZWI¡ZEK GMIN CZG-12

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210601240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D³ugoszyn 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D³ugoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957559371

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@czg12.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czg12.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE US£UGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8bd70de2-21d5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00198177

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/czg12

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miedzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±
(Dz. U. 2020 poz. 344) , tj.:
1) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: administracja@czg12.pl
2) poprzez platformê zakupow± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/czg12 (zwanej dalej
Platform± zakupow±),
w zak³adce postêpowania oraz nazw± niniejszego postêpowania.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, wy³±cznie poprzez Platformê zakupow±, zgodnie
z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem
elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osob±
uprawnion± przez Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych: Karolina Filipek: tel.: (95) 7559371 wew. 29, email:
administracja@czg12.pl
2) w sprawach merytorycznych: Marcin Podolski: tel.: (95) 7559371 wew. 28, e-mail:
technolog@czg12.pl
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy zakupowej Portal SmartPZP dostêpnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/czg12
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://portal.smartpzp.pl/czg12, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,
3) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7,
Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
4) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
5) w³±czona obs³uga JavaScript,
6) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
7) Platforma zakupowa dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
8) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z https://portal.smartpzp.pl/czg12 dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adanie ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu https://portal.smartpzp.pl/czg12
znajduj± siê w zak³adce „e-learning” na stronie internetowej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/czg12.
5. Korzystanie z Portalu SmartPZP przez Wykonawców jest bezp³atne.
6. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej
wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Portalu SmartPZP, polegaj±ce na
doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug
Portalu SmartPZP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z
04.05.2016 r. s. 1), dalej RODO, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Celowy Zwi±zek Gmin CZG-12 z siedzib± w
D³ugoszynie 80, 69-200 Sulêcin;
2. Osob± wykonuj±c± obowi±zki wynikaj±ce z przepisów (RODO) jest Karolina Filipek, tel. 95 755 93
71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl;
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± podmioty lub osoby, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.;
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z p.z.p.;
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiadaj± Pañstwo:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿ecie Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CZG-12/ODPADY/2021/03

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów o
kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej
obróbki odpadów inne ni¿ wymienione w 19 12 11– zmielone odpady wielkogabarytowe,
wytwarzanych w Zak³adzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w D³ugoszynie k/
Sulêcina.
2. Szacunkowa ilo¶æ odpadów do przetransportowania wynosi 1.800 Mg (licz±c od dnia
podpisania umowy do 31.12.2021 r.).
3. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podana ilo¶æ przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie (zmniejszeniu
lub zwiêkszeniu). Zmiana bêdzie oscylowa³a w granicach do + lub - 25 procent wielko¶ci
zamówienia podstawowego. Powy¿sze nie skutkuje odst±pieniem od umowy lub zmian± jej
warunków. Rzeczywista ilo¶æ odpadów wynika³a bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg SWZ rozdzia³ XVII

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na
zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego
warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wpis do rejestru podmiotów
wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami prowadzony
przez w³a¶ciwego marsza³ka województwa zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (t. J. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
- Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na przetwarzanie
odpadów, lub pozwolenie zintegrowane w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem
odpadu.
UWAGA: W przypadku powierzenia niektórych zadañ podwykonawcom, równie¿ oni winni
posiadaæ wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy do rejestru.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w
postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków
dowodowych:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej
samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust 1 ustawy p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 - 4 i 6 ustawy p.z.p. Wzór o¶wiadczenia stanowi
za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i
gospodaruj±cych odpadami prowadzony przez w³a¶ciwego marsza³ka województwa zgodnie z ustaw±
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.). Na
potwierdzenie wpisu do rejestru, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiaj±cy wymaga, aby
Wykonawca z³o¿y³ kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em pisma Marsza³ka Województwa o
nadaniu numeru rejestrowego.
2) zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub pozwolenie zintegrowane w zakresie gospodarowania
odbieranym rodzajem odpadu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka
cywilna).
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy p.z.p., sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór
o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w
stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la
nastêpuj±ce warunki takich zmian:
1) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian dotycz±cych danych stron
umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp.
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na
realizacjê przedmiotu Umowy,
3) wyst±pienie okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania
przedmiotu Zamówienia, je¶li zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
4) Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od
Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci±
dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji
przedmiotu umowy, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu nie d³u¿ej jednak, ni¿ o czas trwania tych
okoliczno¶ci.
5) Wysoko¶æ ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla us³ug objêtych
przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku strony
dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za
us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
2. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ
zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie.
3. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê
zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wp³ywu zmiany na termin
wykonania umowy, wp³yw zmiany na wynagrodzenie oraz zawarcie pisemnego aneksu do
umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê zakupow±: https://portal.smartpzp.pl/czg12

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.