eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa ambulansów medycznych



Og³oszenie z dnia 2023-04-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ambulansów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ambulansów medycznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198193

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00016958/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Dostawa ambulansów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania:
ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b.
Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z
Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem
poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku
postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-649ebaf3-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na
Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z
dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/ .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.6.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansów medycznych (specjalistycznych ¶rodków transportu sanitarnego) wraz ze specjalistycznym sprzêtem medycznym szczegó³owo wyspecyfikowanym w za³±czniku nr 1 do SWZ, wg aktualnej normy PN-EN 1789 lub równowa¿nej, w ilo¶ci 2 szt. Przedmiot zamówienia (¶rodki transportu sanitarnego oraz wyposa¿enie) musz± byæ nieu¿ywane oraz fabrycznie nowe. Ambulanse sanitarne specjalne wraz z zabudow± medyczn± musz± byæ wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2022 roku. Krzese³ko kardiologiczne i nosze wraz z transporterem musz± byæ wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2022 roku. Szczegó³owy opis i wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych

33192160-1 - Nosze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

CENA OFERTOWA brutto (Cof) – 60%
Cof = (Cmin/ Cof bad) x 60 pkt
Gdzie:
Cof – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich zaoferowanych cen;
Cof bad. – cena brutto zaoferowana w badanej ofercie.

UWAGA - W przypadku oferty z³o¿onej przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy dla celów porównania ofert i oceny wed³ug powy¿szego kryterium cenê takiej oferty powiêkszy o wymagany w Polsce podatek od towarów i us³ug (VAT), które mia³by obowi±zek zap³aciæ w wysoko¶ci zgodnej ze stanem prawnym w tym zakresie.

PRZED£U¯ONA GWARANCJA NA POJAZDY BAZOWE (GWpb) – 5 %
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5 punktów w przypadku zaoferowania okresu gwarancji mechanicznej na pojazdy bazowe wynosz±cego 48 miesiêcy od daty podpisania protoko³u ilo¶ciowo - jako¶ciowego lub 0 punktów w przypadku zaoferowania okresu gwarancji mechanicznej wynosz±cego mniej ni¿ 48 miesiêcy. Minimalny okres gwarancji mechanicznej na pojazdy bazowe wynosi 24 miesi±ce.

PRZED£U¯ONA GWARANCJA NA ZABUDOWÊ MEDYCZN¡ (GWzm) – 5 %
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5 punktów w przypadku zaoferowania okresu gwarancji na zabudowê medyczn± wynosz±cego 48 miesiêcy od daty podpisania protoko³u ilo¶ciowo - jako¶ciowego lub 0 punktów w przypadku zaoferowania okresu gwarancji wynosz±cego mniej ni¿ 48 miesiêcy. Minimalny okres gwarancji na zabudowê medyczn± wynosi 24 miesi±ce.

PARAMETRY TECHNICZNE OFEROWANYCH POJAZDÓW – (P) 30%
Parametry niewymagane, dodatkowo punktowane
1. D³ugo¶æ przedzia³u medycznego powy¿ej 3,00m - 3%
Mierzona zgodnie z norm± PN-EN 1789 lub równowa¿n±
3,00m - 0 pkt.
najwiêksza warto¶æ - 3 pkt.
pozosta³e: proporcjonalnie wg wzoru = (d³. prz. med. /najd³u¿sza zaoferowana d³ugo¶æ)x3
2. System elektrycznego wspomagania domykania drzwi bocznych prawych i lewych - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE – 0 pkt.
3. Automatyczna skrzynia biegów (min. 6 biegów do przodu i bieg wsteczny) - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE – 0 pkt.
4. Wyd³u¿ona gwarancja na ca³y zestaw transportowy (transporter i nosze) do 5 lat - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE – 0 pkt.
5. Rok produkcji krzese³ka kardiologicznego - 3%
Rok produkcji 2023 – 3 pkt.
Rok produkcji 2022 – 0 pkt.
6. Dodatkowe sygna³y pneumatyczne o modulacji dwutonowej - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE - 0 pkt.
7. Rok produkcji noszy wraz z transporterem - 3%
Rok produkcji 2023 – 3 pkt.
Rok produkcji 2022 – 0 pkt.
8. Uchwyt do tabletu w kabinie kierowcy przebadany na przeci±¿enia 10 G na oferowanej marce i modelu ambulansów - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE – 0 pkt.
9. ¦rednica kó³ w transporterze noszy g³ównych - 3%
≥180 mm - TAK – 3 pkt.
NIE - 0 pkt.
10. System zabezpieczaj±cy przed niekontrolowanym z³o¿eniem goleni transportera - 3%
TAK – 3 pkt.
NIE - 0 pkt.
SUMA Max. 30 pkt.

£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:

SUMA = Cof +GWpb+ GWzm + P

Pozosta³e informacje zawiera Rozdzia³ XVIII. SWZ udostêpnionej na stronie prowadzonego postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PRZED£U¯ONA GWARANCJA NA POJAZDY BAZOWE

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PRZED£U¯ONA GWARANCJA NA ZABUDOWÊ MEDYCZN¡

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY TECHNICZNE OFEROWANYCH POJAZDÓW

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki: posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ finansow± w wysoko¶ci co najmniej 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³ brutto 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, ³±cznie zrealizowali dostawy co najmniej 2 ambulansów medycznych o ³±cznej warto¶ci co najmniej 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³ brutto 00/100).
3. Zamawiaj±cy w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez wykonawców (je¿eli dotyczy).
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z dat± wszczêcia postepowania. Za datê wszczêcia postepowania Zamawiaj±cy uznaje datê publikacji og³oszenia w BZP. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia. Je¿eli w jakimikolwiek dokumencie z³o¿onym przez Wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (wg tabeli A kursów ¶rednich walut obcych).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej: 800 000,00 z³ brutto (s³ownie: osiemset tysiêcy z³ 00/100) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
c) Wykazu wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z za³±czonymi dokumentami potwierdzaj±cymi dostawy co najmniej 2 ambulansów medycznych o ³±cznej warto¶ci 800.000,00 z³ brutto (s³ownie: osiemset tysiêcy z³ 00/100) [wg za³±cznika nr 7 do SWZ];
Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów potwierdzaj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia dotycz±cego homologacji typu WE [wg Za³±cznika nr 6 do SWZ];
2) folderu ambulansów;
3) folderu zawieraj±cego markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE krzese³ka kardiologicznego;
4) folderu zawieraj±cego markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE noszy i transportera noszy;
5) schematu oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cego widok strony lewej i prawej przedzia³u medycznego. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy i systemu mocowañ na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
6) schematu oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cej widok zabudowy ¶ciany dzia³owej pomiêdzy kabin± kierowcy, a przedzia³em medycznym. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy medycznej na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
7) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e uchwyt do tabletu w kabinie kierowcy jest przebadany na przeci±¿enia 10 G (je¿eli Wykonawca spe³nia ten parametr);
8) schematu ideowego instalacji elektrycznej przedzia³u medycznego;
9) schematu ideowego urz±dzeñ zabudowy + nag³o¶nienia.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia pkt. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postepowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (zwanym dalej „r.p.¶.d.”) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) o¶wiadczenie dotycz±ce homologacji typu WE [wg Za³±cznika nr 6 do SWZ];
2) folder ambulansów;
3) folder zawieraj±cy markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE krzese³ka kardiologicznego;
4) folder zawieraj±cy markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE noszy i transportera noszy;
5) schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cego widok strony lewej i prawej przedzia³u medycznego. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy i systemu mocowañ na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
6) schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cej widok zabudowy ¶ciany dzia³owej pomiêdzy kabin± kierowcy, a przedzia³em medycznym. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy medycznej na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
7) dokument potwierdzaj±cy, ¿e uchwyt do tabletu w kabinie kierowcy jest przebadany na przeci±¿enia 10 G (je¿eli Wykonawca spe³nia ten parametr);
8) schemat ideowy instalacji elektrycznej przedzia³u medycznego;
9) schemat ideowy urz±dzeñ zabudowy + nag³o¶nienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ]
b. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
c. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe - tj.:
I. o¶wiadczenie dotycz±ce homologacji typu WE [wg Za³±cznika nr 6 do SWZ];
II. folder ambulansów;
III. folder zawieraj±cy markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE krzese³ka kardiologicznego;
IV. folder zawieraj±cy markê i model oraz deklaracjê zgodno¶ci CE noszy i transportera noszy;
V. schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cy widok strony lewej i prawej przedzia³u medycznego. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy i systemu mocowañ na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
VI. schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiaj±cego widok zabudowy ¶ciany dzia³owej pomiêdzy kabin± kierowcy, a przedzia³em medycznym. Dopuszcza siê zmiany schematu oferowanej zabudowy medycznej na etapie realizacji umowy, po uzgodnieniu Stron oraz z uwzglêdnieniem homologacji Wykonawcy;
VII. dokument potwierdzaj±cy, ¿e uchwyt do tabletu w kabinie kierowcy jest przebadany na przeci±¿enia 10 G (je¿eli Wykonawca spe³nia ten parametr);
VIII. schemat ideowy instalacji elektrycznej przedzia³u medycznego;
IX. schemat ideowy urz±dzeñ zabudowy + nag³o¶nienie.
d. Dowód wniesienia wadium.
e. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
f. W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
9 000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Santander Bank Polska S.A: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000 z dopiskiem
„Wadium - przetarg na dostawê ambulansów medycznych nr postêpowania EOP.332.6.23”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z ich tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika z:
a) zmiany wynagrodzenia- w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), je¿eli wp³ywa ona na wysoko¶æ nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika z:
a) zast±pienia ambulansu/ sprzêtu, który ma byæ dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, ambulansem/ sprzêtem o wy¿szej jako¶ci, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, i¿ cena wprowadzonego ambulansu/ sprzêtu nie ulegnie zwiêkszeniu, a ambulans/ sprzêt bêdzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zmiana Umowy na podstawie § 9 ust. 2 wymaga zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zakup 1 ambulansu dofinansowany bêdzie z dotacji celowej z bud¿etu Województwa Podlaskiego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.