Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191720/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00280781/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, KUCHARSKIEJ I MEDYCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.2.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gdańska 147
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 261 411 361
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@mil.ron.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198273
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00191720/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej
w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy
w jednej lub w kilku następujących formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem, z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „ZAKUP I DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, KUCHARSKIEJ I MEDYCZNEJ” - 24/ZP/D/MUND/2021, na rachunek bankowy zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy – NBP O/Okręgowy Bydgoszcz 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000.
3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz dokument gwarancyjny powinien mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tj. zawierać zobowiązanie do wypłaty sumy po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania i nie zawierać klauzuli o odwołalności).
4. W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy – 70 % zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru robót, a pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało określone w projekcie umowy – zał. nr 2 do SWZ.
W zakresie złożenia PRÓBEK Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej
Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności winny zostać opisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł zweryfikować skład materiału, temperaturę prania, jakiej pozycji i części próbka dotyczy.
W celu zabezpieczenia próbek przed strzępieniem, Zamawiający wymaga, aby wszystkie krawędzie próbki (materiału) były obszyte ściegiem owerlokowym.
Asortyment powinien zostać opisany w sposób umożliwiający identyfikację zarówno asortymentu, jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
a) W zakresie złożenia próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbki materiałów na swój koszt
i nieodpłatnie.
c) Próbki należy złożyć do godziny 09:30 dnia 04-10-2021 r wraz z ofertą (przedmiotowy środek dowodowy) w siedzibie Zamawiającego na niżej podany adres w opakowaniu oznakowanym w następujący sposób:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy BYDGOSZCZ
ul. Gdańska 147
85-915 Bydgoszcz
- K A N C E L A R I A J A W N A –
BUDYNEK 78 – II PIĘTRO, POKÓJ NR 207
PRÓBKI
NIE OTWIERAĆ DO GODZINY 10.00 DNIA 04-10-2021r.
DOT. POSTĘPOWANIA ZAKUP I DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, KUCHARSKIEJ I MEDYCZNEJ
SPRAWA NR 24/ZP/D/MUND/2021
d) Poza oznaczeniami podanymi powyżej na opakowaniu z próbkami należy podać nazwę i adres Wykonawcy. Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.
UWAGA:
Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej
w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy
w jednej lub w kilku następujących formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem, z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na „ZAKUP I DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, KUCHARSKIEJ I MEDYCZNEJ” - 24/ZP/D/MUND/2021, na rachunek bankowy zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy – NBP O/Okręgowy Bydgoszcz 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000.
3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz dokument gwarancyjny powinien mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tj. zawierać zobowiązanie do wypłaty sumy po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania i nie zawierać klauzuli o odwołalności).
4. W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy – 70 % zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru robót, a pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało określone w projekcie umowy – zał. nr 2 do SWZ.
W zakresie złożenia PRÓBEK Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej
Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności winny zostać opisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł zweryfikować skład materiału, temperaturę prania, jakiej pozycji i części próbka dotyczy.
W celu zabezpieczenia próbek przed strzępieniem, Zamawiający wymaga, aby wszystkie krawędzie próbki (materiału) były obszyte ściegiem owerlokowym.
Asortyment powinien zostać opisany w sposób umożliwiający identyfikację zarówno asortymentu, jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
a) W zakresie złożenia próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbki materiałów na swój koszt
i nieodpłatnie.
c) Próbki należy złożyć do godziny 09:30 dnia 07-10-2021 r wraz z ofertą (przedmiotowy środek dowodowy) w siedzibie Zamawiającego na niżej podany adres w opakowaniu oznakowanym w następujący sposób:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy BYDGOSZCZ
ul. Gdańska 147
85-915 Bydgoszcz
- K A N C E L A R I A J A W N A –
BUDYNEK 78 – II PIĘTRO, POKÓJ NR 207
PRÓBKI
NIE OTWIERAĆ DO GODZINY 10.00 DNIA 07-10-2021r.
DOT. POSTĘPOWANIA ZAKUP I DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, KUCHARSKIEJ I MEDYCZNEJ
SPRAWA NR 24/ZP/D/MUND/2021
d) Poza oznaczeniami podanymi powyżej na opakowaniu z próbkami należy podać nazwę i adres Wykonawcy. Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.
UWAGA:
Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Karty katalogowe (prospekty z opisem produktu) w języku polskim (zawierać powinny m.in. rzeczywiste zdjęcia i parametry techniczne oferowanego produktu), w którym zostanie zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym) w formie katalogu lub wydruku ze strony internetowej, łącznie ze zdjęciami oferowanego produktu, celem sprawdzenia zgodności parametrów z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji.
2. Instrukcję użytkowania, kartę parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny na temat użytego materiału, zawierający dane o przepisie konserwacji tkaniny, składzie surowcowym, masie powierzchniowej, temperaturze prania:
- dotyczy części II - pozycje asortymentowe nr 1 - 20.
- dotyczy części III - pozycje asortymentowe nr 1 - 17.
- dotyczy części IV - pozycje asortymentowe nr 1 - 8.
3. Próbki – w celu dokonania oceny jakości przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki w niżej wymienionym asortymencie i ilościach:
CZĘŚĆ II
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Bluza lekarza damska, 2szt. 50x50cm
Poz. nr 2 Spodnie lekarza damskie, kolor szary i granatowy 2szt. 50x50cm
Poz. nr 5 Bluza pielęgniarza damska 2szt. 50x50cm
Poz. nr 12 Spodnie pielęgniarza męskie, kolor szary i granatowy 2szt. 50x50cm
Poz. nr 17 Koszulka z krótkim rękawem typu T-shirt 2szt. 50x50cm
Poz. nr 19 Koszulka z krótkim rękawem typu polo 2szt. 50x50cm
CZĘŚĆ III
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Koszulka ratownika medycznego typu polo 2szt. 50x50cm
Poz. nr 3 Koszulka ratownika medycznego typu T-shirt 2szt. 50x50cm
Poz. nr 4 Spodnie ratownika medycznego letnie 2szt. 50x50cm
Poz. nr 6 Bluza ratownika medycznego letnia 2szt. 50x50cm
Poz. nr 9 Kamizelka Ratownika medycznego 2szt. 50x50cm
Poz. nr 13 Kurtka Ratownika medycznego całosezonowa +bluza polar męska 2szt. 50x50cm
CZĘŚĆ IV
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Bluza kucharska z zapięciem dwurzędowym i stójką 2szt. 50x50cm
Poz. nr 3 Kamizelka granatowa kelnerska 2szt. 50x50cm
Poz. nr 4 Koszula damska dla kelnerki 2szt. 50x50cm
Poz. nr 6 Spodnie płócienne długie białe damskie 2szt. 50x50cm
Poz. nr 8 Spódnica kelnerska granatowa 2szt. 50x50cm
UWAGA:
Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności winny zostać opisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł zweryfikować skład materiału, temperaturę prania, jakiej pozycji i części próbka dotyczy.
W celu zabezpieczenia próbek przed strzępieniem, Zamawiający wymaga, aby wszystkie krawędzie próbki (materiału) były obszyte ściegiem owerlokowym.
Asortyment powinien zostać opisany w sposób umożliwiający identyfikację zarówno asortymentu, jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
a) W zakresie złożenia próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbki materiałów na swój koszt
i nieodpłatnie.
c) Próbki należy złożyć do godziny 09:30 dnia 06-10-2021 r wraz z ofertą (przedmiotowy środek dowodowy) w siedzibie Zamawiającego na niżej podany adres w opakowaniu oznakowanym w sposób opisany w SWZ.
Po zmianie:
1. Karty katalogowe (prospekty z opisem produktu) w języku polskim (zawierać powinny m.in. rzeczywiste zdjęcia i parametry techniczne oferowanego produktu), w którym zostanie zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym) w formie katalogu lub wydruku ze strony internetowej, łącznie ze zdjęciami oferowanego produktu, celem sprawdzenia zgodności parametrów z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji.
2. Instrukcję użytkowania, kartę parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny na temat użytego materiału, zawierający dane o przepisie konserwacji tkaniny, składzie surowcowym, masie powierzchniowej, temperaturze prania:
- dotyczy części II - pozycje asortymentowe nr 1 - 20.
- dotyczy części III - pozycje asortymentowe nr 1 - 17.
- dotyczy części IV - pozycje asortymentowe nr 1 - 8.
3. Próbki – w celu dokonania oceny jakości przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki w niżej wymienionym asortymencie i ilościach:
CZĘŚĆ II
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Bluza lekarza damska, 2szt. 50x50cm
Poz. nr 2 Spodnie lekarza damskie, kolor szary i granatowy 2szt. 50x50cm
Poz. nr 5 Bluza pielęgniarza damska 2szt. 50x50cm
Poz. nr 12 Spodnie pielęgniarza męskie, kolor szary i granatowy 2szt. 50x50cm
Poz. nr 17 Koszulka z krótkim rękawem typu T-shirt 2szt. 50x50cm
Poz. nr 19 Koszulka z krótkim rękawem typu polo 2szt. 50x50cm
CZĘŚĆ III
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Koszulka ratownika medycznego typu polo 2szt. 50x50cm
Poz. nr 3 Koszulka ratownika medycznego typu T-shirt 2szt. 50x50cm
Poz. nr 4 Spodnie ratownika medycznego letnie 2szt. 50x50cm
Poz. nr 6 Bluza ratownika medycznego letnia 2szt. 50x50cm
Poz. nr 9 Kamizelka Ratownika medycznego 2szt. 50x50cm
Poz. nr 13 Kurtka Ratownika medycznego całosezonowa +bluza polar męska 2szt. 50x50cm
CZĘŚĆ IV
Nr i nazwa asortymentu odpowiadające pozycji wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia Wymagana ilość i rozmiar próbki materiału - (wymiar materiału, który należy złożyć wraz z ofertą w celu oceny w kryterium „Jakość”)
Poz. nr 1 Bluza kucharska z zapięciem dwurzędowym i stójką 2szt. 50x50cm
Poz. nr 3 Kamizelka granatowa kelnerska 2szt. 50x50cm
Poz. nr 4 Koszula damska dla kelnerki 2szt. 50x50cm
Poz. nr 6 Spodnie płócienne długie białe damskie 2szt. 50x50cm
Poz. nr 8 Spódnica kelnerska granatowa 2szt. 50x50cm
UWAGA:
Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności winny zostać opisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł zweryfikować skład materiału, temperaturę prania, jakiej pozycji i części próbka dotyczy.
W celu zabezpieczenia próbek przed strzępieniem, Zamawiający wymaga, aby wszystkie krawędzie próbki (materiału) były obszyte ściegiem owerlokowym.
Asortyment powinien zostać opisany w sposób umożliwiający identyfikację zarówno asortymentu, jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
a) W zakresie złożenia próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbki materiałów na swój koszt
i nieodpłatnie.
c) Próbki należy złożyć do godziny 09:30 dnia 07-10-2021 r wraz z ofertą (przedmiotowy środek dowodowy) w siedzibie Zamawiającego na niżej podany adres w opakowaniu oznakowanym w sposób opisany w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-04 09:30
Po zmianie:
2021-10-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-04 10:00
Po zmianie:
2021-10-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-02
Po zmianie:
2021-11-05
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Świadczenie usług ochroniarskich w tym monitorowania sygnalizacji pożarowej, podejmowaniu interwencji , monitorowanie (przyjmowanie) sygnałów z systemu alarmowego, monitoring wizyjny
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup instrumentów muzycznych dla Opery Nova w Bydgoszczy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Dostawy odzieży roboczej
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.